Lexus se intoarce pe primul loc in JD Power
- 16/11/2007
Marca de lux a grupului Toyota a revenit pe primul loc in topul celui mai important studiu de masurare a satisfactiei consumatorilor, dupa o scurta perioada in care a cedat acest loc celor de la Honda.
Studiul a folosit drept instrumente de masurare calitatea serviciilor oferite de dealeri si vanzatori, procesul de finantare, procesul de livrare si pretul masinilor.
Lexus a castigat cu un scor de 897 de puncte dintr-un maximum de 1.000, obtinand cu 10 puncte mai mult ca anul trecut; intre timp, pe doi s-a situat
Hummer, urmat indeaproape de
Jaguar,
Lincoln si
Mercedes-Benz.
La studiu au participat peste 36.800 de proprietari auto care si-au inregistrat masinile in luna mai a anului curent, 44% dintre ei cheltuind mai mult la achizitionarea masinii decat planuisera initial.
Demersul celor de la
JD Power a dorit sa demonstreze ca oamenii ale caror asteptari sunt depasite in timpul procesului de vanzare sunt mult mai dispusi sa se intoarca la dealerul respectiv pentru service (studiul a demonstrat ca procentul celor din aceasta categorie atinge 61%).