rss

Lexus LS600h a depasit targetul de vanzari de 3 ori

  1. 06/12/2007
lexus
Initial, marca de lux a grupului Toyota se gandea ca va vinde in jur de 2.000 de modele Lexus LS600h la nivel mondial, dat fiind faptul ca limuzina de lux cu propulsie hibrida nu e tocmai ieftina, un model bine echipat sare usor de 100.000 de $.

Din start insa japonezii au avut 1.650 de comenzi ferme, iar de la debutul masinii pe piata, in luna iulie, si pana la momentul actual ei au contorizat nu mai putin de 6.093 de unitati vandute, o mare parte din succes datorandu-se, se spune, campaniei de publicitate excelenta pusa la punct.

Lexus il numeste pe LS600h drept “alternativa persoanei progresive”, adica un soi de masina care ii permite clientului sa-si sustina punctul de vedere si principiile care il ghideaza de-a lungul vietii, iar asta se pare ca a prins foarte bine in special in Statele Unite, acolo unde marca Toyota vinde cel mai bine.

Si mai pe scurt, Lexus spune ca le permite oamenilor sa afirme “Imi pasa” si, pe fundalul unei concurente care bajbaie in cautarea unei directii sau regasirea uneia pierdute, se pare ca chiar si asemenea “baloane” sunt in stare sa faca volume.
Vizualizari: 427