Cel mai rapid Is a fost lansat de ceva vreme, insa, in mod curios, japonezii i-au tinut datele tehnice in secret pana acum, probabil pentru a vedea daca se ridica la inaltimea trio-ului german BMW M3/Mercedes C-Klasse AMG/Audi RS4.
Din fericire pentru ei, super-sedanul “este acolo”, propunand un V8 de cinci litri capabil de 417 CP.
Spre deosebire de inimile de metal ale adversarilor sai, cea a lui
IS F este una destul de linistita, dezvoltand puterea la o turatie relativ joasa: 5.500 rpm.
Intre timp cuplul atinge 504 Nm, ceea ce inseamna ca acceleratiile vor fi fulgeratoare, mai ales daca vor fi ajutate si de
cutia de viteze automata cu 8 trepte modificata (aceasta dispune de o setare “M”, ce asigura o accelerare rapida in prima treapta concomitent cu protejarea motorului de o eventuala pereche de maini nepricepute), ce poate fi comandata si manual prin intermediul a doua padele pozitionate in spatele volanului.
Ca si in cazul lui
C63 AMG sau
BMW M5, aceasta are o functie de
“heel-and-toe automat”, ceea ce inseamna ca, in timpul franarilor si retrogradarilor de trepte, ea va ciupi acceleratia pentru o trecere lina dintr-o viteza in alta si pentru protejarea transmisiei.
Pe dedesubt, IS F este plin de modificari comparativ cu un
model de serie, incepand cu suspensiile (
arcuri & amortizoare mai tari si bari stabilizatoare rigidizate) si terminand cu jantele de 19 inch, cele din spate “incaltate” cu anvelope de 255/35R19.
Japonezii estimeaza ca masina atinge o viteza maxima de peste 297 km/h, insa chiar clientii din
Tara Soarelui Rasare vor fi dezamagiti cand vor afla ca masinile destinate lor vor fi limitate electronic la doar 180 km/h. Sa le spuna asta si campionilor curselor stradale…