© 2025 Auto.ro
Japonezii de la Wald sunt mai activi ca oricand, nelasand nici macar proiectele lansate de putina vreme sa se raceasca cum trebuie.
Bunaoara, ei au efectuat o operatiune de actualizare asupra pachetului destinat lui Lexus IS-F, ce are o “vechime” de doar cinci luni.
Noua ne-a placut masina din iunie, insa cea noua arata parca si mai bine – desi modificari cat de cat importante nu au suferit decat designul jantelor si forma eleronului montat pe capacul portbagajului.
Cei cu ochi de vultur vor remarca in plus prizele de aer mai mari sapate in spoilerul frontal, pragurile ceva mai late si lipsa aerisilor in forma branhiilor de rechin de pe bara de protectie spate.
In rest, toate bune si frumoase: sub capota veti regasi acelasi V8 de cinci litri cuplat la o transmisie automata cu 8 trepte, care arunca in lupta cu BMW M3 si Mercedes C63 AMG vreo 417 CP.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania