rss

Lamborghini Super Trofeo - rezultate impresionante

  1. 26/11/2008
  2. Tags: Lamborghini
    Vezi toate fotografiile (1)

    Saptamana trecuta echipa de dezvoltare Automobili Lamborghini si inginerii parteneri de la Pirelli au eliberat pe pista de curse de la Vallelunga un model Gallardo Super Trofeo. Acest fapt marcheaza primele teste ce simuleaza conditii reale de curse gratie pilotului de teste Lamborghini, Giorgio Sanna. Inca de la inceput timpii intermediari au fost mai rapizi decat orice s-a inregistrat cu o masina de curse pe acel circuit.

    Noul Lamborghini Gallardo Super Trofeo a furnizat primele evidente ale performantelor sale exceptionale in testele initiale dovedind o manevrabilitate extrem de buna si timpi de circuit excelenti. Preparativele pentru Lamborghini Blancpain Super Trofeo se desfasoara conform orarului stabilit. Prima cursa a celei mai rapide curse monomarca este prevazuta pentru 2 mai 2009 la Silverstone. 
    Echipa se concentreaza pe pneuri si pe setarea masinii pentru cursa. In timpul celor 40 de minute de cursa, soferilor nu le este permis sa schimbe pneurile. Astfel trebuie sa fim atenti la durabilitatea slick-urilor, explica Giorgio Sanna.

    Lamborghini construieste 30 de automobile Super Trofeo, care vor fi disponibile pentru entuziasti individuali, cat si pentru echipele de dealer Lamborghini.

    Masina de curse Super Trofeo se bazeaza pe modelul Gallardo LP 560-4, propulsat de noul V10 de 5.2 litri cu injectie directa de benzina (IDS), motor ce dezvolta 570 CP. Motorul lucreaza cu o cutie robotizata cu sase trepte si beneficiaza de transmisie integrala permanenta cu diferential central cu vascocuplaj – genul de transmisie care se potriveste perfect cu cerintele motorsportului.

    Super Trofeo este un automobil de curse de top in fiecare detaliu: sasiul, suspensiile care dispun de brate duble pe toate rotile, au fost reconstruite specific pentru curse. Pneurile de competitie sunt furnizate de Pirelli, iar un specialist in sisteme de franare de curse furnizeaza sisteme ABS racing. Elemente aditionale de caroserie cum ar fi eleronul amplu din spate sunt construite din fibre composite din carbon. Cockpit-ul incorporeaza un scaun ultrausor, un volan de curse si instrumentar de bord specializat de curse.



     

    Vizualizari: 752