© 2025 Auto.ro
Lamborghini Murcielago a debutat ca o masina de strada, apoi nemtii de la Reiter Engineering s-au decis sa creeze o versiune pentru cursele de anduranta, numita R-GT.
Acum, aceeasi companie a parcurs drumul in sens invers, folosind experienta acumulata de in motorsport pentru a dezvolta o versiune extrema a lui R-GT ce poate fi folosita pe orice drum public.
Datele tehnice oficiale nu a fost inca comunicate dar, ca si masina de curse, se banuieste ca bolidul din imagini are doar tractiune spate si un motor V12 similar ca potential cu al unui Murcielago de serie.
Pornirile naravase ale coupe-ului ce se bazeaza doar pe rotile posterioare pentru a pune la asfalt cei aproape 650 CP vor fi domolite de uriasul eleron din fibra de carbon si de numeroase alte elemente menite sa amelioreze caracteristicile aerodinamice ale supercar-ului Reiter.
Nu va asteptati la un pret decent...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania