rss

Kia isi prezinta planul pana in anul 2030, pentru a deveni un lider global in mobilitatea sustenabila

  1. 12/03/2022
    Vezi toate fotografiile (4)

    Kia Corporation si-a reafirmat angajamentul strategic de a deveni un lider in mobilitatea sustenabila, prezentandu-si planul pana in 2030, in cadrul evenimentului virtual al companiei „CEO Investor Day 2022”. Traseul de parcurs se bazeaza pe strategia de succes „Plan S” anuntata de Kia pentru prima data in 2020 si dezvaluie detalii suplimentare despre modul in care compania isi va realiza obiectivul de a deveni un furnizor global de solutii de mobilitate sustenabila.
    Aceasta viziune corporativa este sustinuta de trei piloni cheie – „oameni”, „planeta” si „profit”. in cadrul acestor piloni, Kia se va stradui sa sporeasca valoarea  primita de clienti si sa cultive talentele, sa reduca emisiile de carbon tinand cont de mediu si sa genereze profituri in timp ce opereaza ca o corporatie responsabila.
    De asemenea, Kia a anuntat cele patru obiective cheie de afaceri pentru 2030. Aceste directii principale includ: accelerarea electrificarii si atingerea vanzarilor anuale de 1.2 milioane de unitati de automobile 100% electrice (BEV) pana in 2030; atingerea a 4 milioane de unitati vanzari anuale de automobile pana in 2030, inclusiv peste 2 milioane de modele eco-friendly; extinderea aplicarii caracteristicilor „connected car” si a tehnologiilor de conducere autonoma la toate automobilele noi; si sa devina marca numarul unu pe piata globala de automobile PBV (Purpose-built Vehicle) pana in 2030.
    In cadrul evenimentului „CEO Investor Day”, Ho Sung Song, Presedinte si CEO al Kia Corporation, a declarat: „Kia a trecut printr-o transformare la scara larga, care a inclus schimbari in viziunea corporativa, logo, produs, design si strategie. Pentru a realiza viziunea companiei de a deveni un furnizor de solutii de mobilitate sustenabila, ne vom concentra pe accelerarea tranzitiei catre modelele de afaceri viitoare. Vom deveni si mai orientati catre client in abordarea noastra si vom urmari o transformare dinamica, mentinand in acelasi timp operatiuni de afaceri solide.”
    In cei doi ani de cand si-a dezvaluit strategia „Plan S”, Kia s-a transformat intr-o marca globala de automobile electrice (EV) in timp ce in 2021 inregistreaza cel mai mare venit brut si profit operational. Kia isi propune sa continue acest impuls pozitiv pentru a crea valoare suplimentara atat in aspectele calitative, cat si cantitative incepand cu 2022.
    Obtinerea de vanzari anuale de 4 milioane de unitati prin popularizarea automobilelor eco-friendly
    Pornind de la un obiectiv anual de vanzari globale de 3.15 milioane de unitati in 2022, Kia isi propune sa continue cresterea cantitativa, bazandu-se pe calitatea de top la nivel mondial a produselor companiei. Scopul este de a atinge vanzari de 4 milioane de unitati in 2030, o crestere cu 27% fata de obiectivul Kia pentru 2022.
    Ca parte a acestei cresteri cantitative, compania va extinde, de asemenea, vanzarile de automobile eco-friendly (inclusiv automobile electrice, automobile plug-in hybrid (PHEV) si automobile hybrid electric (HEV)) prin activarea si accelerarea eforturilor sale de electrificare. Compania va face din vanzarea acestor automobile punctul central al cresterii viitoare a afacerii.
    Kia va extinde proportia de masini eco-friendly de la 17% din vanzarile globale in 2022 la 52% in 2030.
    Pe pietele majore cu reglementari puternice in privinta protejarii mediului si o cerere in crestere pentru automobile electrice, cum ar fi Coreea de Sud, America de Nord, Europa si China, Kia intentioneaza sa-si creasca proportia de vanzari de masini eco-friendly cu pana la 78% pana in 2030.
    Gama de modele electrice urmeaza sa se extinda la 14 modele in 2027
    Kia isi accelereaza tranzitia pentru a-si consolida pozitia de lider mondial in productia de automobile electrice. in primul rand, compania intentioneaza sa-si extinda gama de produse electrificate.
    incepand din 2023, Kia intentioneaza sa lanseze cel putin doua automobile electrice pe an si sa construiasca o gama completa de 14 automobile 100% electrice pana in 2027. in comparatie cu planul sau anterior de a lansa 11 modele pana in 2026, Kia va adauga doua modele pick-up – un pick-up electric dedicat si un model strategic pentru pietele emergente - plus un model electric entry-level.
    Kia intentioneaza sa-si reafirme leadership-ul pe piata EV prin automobilul sau electric de top EV9, care va fi lansat in 2023. Desi EV9 este un SUV mare, cu o lungime totala de aproximativ 5 metri, se mandreste cu o acceleratie excelenta de la 0-100 km/h in cinci secunde si o autonomie de aproximativ 540 km cu o incarcare completa a bateriei. De asemenea, poate oferi o autonomie de 100 km cu o incarcare in doar sase minute.
    In premiera pentru Kia, EV9 va include, de asemenea, servicii OTA (Over the Air) si FoD (Feature on Demand) care vor permite clientilor sa achizitioneze selectiv functii software. in plus, va fi primul model care va fi echipat cu tehnologia avansata de conducere autonoma AutoMode de la Kia.
    Kia intentioneaza sa atinga vanzari de 1.2 milioane de automobile electrice in 2030
    Datorita noilor modele precum EV9, Kia isi propune sa creasca vanzarile automobilelor sale electrice. incepand cu vanzari de 160.000 de automobile electrice in acest an, Kia isi propune sa vanda 807.000 de unitati in 2026 si 1.2 milioane in 2030 – o crestere de 36% fata de obiectivul pentru 2030 anuntat in cadrul evenimentului „CEO Investor Day” de anul trecut. Kia estimeaza ca peste 80% din vanzarile sale de automobile electrice vor veni in 2030 din Coreea de Sud, America de Nord, Europa si China, automobilele electrice avand o cota de 45% din vanzarile totale Kia pe aceste piete majore.
    Pentru a permite acest volum in crestere de automobile electrice, rolurile unitiatilor individuale de productie vor evolua. Coreea de Sud va servi ca un hub global pentru cercetare, dezvoltare, productie si livrare de automobile electrice, in timp ce alte unitati de productie globale vor produce automobile electrice strategice pentru fiecare piata. in Europa, de exemplu, automobilele electrice de clasa medie si mica vor fi produse incepand cu 2025. in Statele Unite, unde SUV-urile si pickup-urile de dimensiuni medii sunt populare, versiunile electrice ale acestor modele vor fi produse la nivel local din 2024. in China, Kia intentioneaza sa introduca modele electrice de dimensiuni medii incepand cu anul viitor, iar India intentioneaza sa produca modele electrice de dimensiuni medii si entry-level incepand cu 2025.
    Kia intentioneaza sa stabileasca o strategie privind cererea si furnizarea de baterii si sa modernizeze tehnologia bateriilor, deoarece cererea este de asteptat sa creasca semnificativ de la 13 GWh la 119 GWh in 2030, datorita cresterii vanzarilor de automobile electrice. Kia intentioneaza sa obtina celule pentru baterii prin parteneriatul cu o companie indoneziana si va stabili simultan un sistem stabil de cerere si aprovizionare cu baterii prin externalizarea catre companii globale de profil. in plus, compania intentioneaza sa creasca densitatea energetica a bateriilor sale cu 50% pana in 2030 si sa reduca costurile sistemului cu 40%, sporind astfel atat performanta, cat si competitivitatea preturilor.
    Strategia de produs axata pe masina conectata si pe tehnologia de conducere autonoma
    Kia a evidentiat patru domenii cheie de produse in care compania isi poate mobiliza capacitatile la maximum pentru a conduce viitoarea industrie a mobilitatii: servicii „connected cars”, tehnologia de conducere autonoma, performanta si design.
    Din 2025, toate automobilele Kia noi vor fi echipate cu caracteristici de top de conectivitate. Odata cu disponibilitatea serviciilor de actualizare software OTA (Over-the-Air) si FoD (Feature-on-Demand) in gama Kia, clientii isi vor putea mentine automobilele actualizate la zi cu diverse caracteristici si tehnologii.
    Acest lucru face parte din eforturile Kia de a gasi noi oportunitati de afaceri bazate pe software si servicii de conectivitate auto. Kia se asteapta ca serviciile de conectivitate sa joace un rol important in diferite domenii de mobilitate, cum ar fi serviciile „car-sharing”, „car-hailing” si serviciile de livrare. Tehnologiile de conducere autonoma dezvoltate de Kia, reunite sub denumirea „AutoMode”, vor fi extinse rapid in toata gama, incepand cu modelul EV9 in 2023.
    Tehnologia „Kia AutoMode” permite optimizarea performantelor sistemului prin actualizari wireless si va fi imbunatatita pe masura ce tehnologia se dezvolta. Aceasta va include, de asemenea, functia Highway Driving Pilot, care ar permite conducerea fara interventia soferului pe tronsoane de autostrada.
    Pana in 2026, toate modelele noi lansate pe pietele majore vor fi disponibile cu tehnologia de conducere autonoma AutoMode, cu o rata de adoptare estimata sa depaseasca 80%. Pe termen lung, compania intentioneaza sa actualizeze in continuare tehnologia AutoMode si sa implementeze tehnologia de conducere complet autonoma. Kia se va concentra, de asemenea, pe furnizarea de design diferentiat pentru produsele sale si pe extinderea ofertelor de modele de inalta performanta. incepand cu lansarea modelului performant EV6 GT, Kia planuieste sa extinda gama GT la toate modelele electrice.
    Consolidarea leadership-ului pe piata globala a automobilelor PBV
    Fiind o companie orientata catre client, Kia va oferi servicii flexibile de mobilitate care reflecta nevoile diverse ale oamenilor si companiilor. O parte esentiala a activitatii Kia in acest domeniu se va concentra pe automobilele PBV.
    Kia este unul dintre primii promotori pe piata globala de automobile PBV si intentioneaza sa devina lider de piata. Cererea de servicii de livrare si logistica a crescut semnificativ in urma accelerarii comertului electronic in timpul pandemiei de Covid-19.
    Scopul final al unui automobil PBV este de a oferi clientilor automobile specializate in functie de nevoile lor specifice. in acest scop, Kia intentioneaza sa stabileasca un canal de comunicare PBV dedicat, care poate raspunde rapid si precis cerintelor clientilor. Kia urmareste, de asemenea, sa stabileasca o platforma de date integrata pentru a oferi servicii si solutii personalizate in conformitate cu diversele modele de afaceri ale clientilor sai PBV, in domenii precum incarcarea, intretinerea si managementul automobilelor.
    Pe termen scurt, Kia intentioneaza sa dezvolte modele PBV derivate din modelele actuale, cum ar fi Niro Plus, care urmeaza sa fie lansat la sfarsitul acestui an. Niro Plus se va baza pe popularul SUV Niro eco-friendly al companiei si este de asteptat sa fie utilizat pentru servicii de taxi, precum si servicii de „car-hailing”.
    Pe termen mediu si lung, Kia va dezvolta automobile PBV dedicate. Automobilele PBV dedicate vor fi dezvoltate ca o structura flexibila care se adapteaza pe o platforma de tip „skateboard EV”, astfel incat dimensiunea si forma sa poata fi ajustate in functie de scopul si nevoile clientilor.
    Kia va lansa primul sau model dedicat in 2025, cand se asteapta ca piata automobilelor PBV sa se maturizeze. Primul automobil PBV dedicat va avea dimensiuni similare cu un automobil de dimensiuni medii, cu scalabilitate proprie. Cu acest model, Kia isi propune sa ofere confortul suprem si sa ofere o durata de viata de 600.000 de kilometri prin aplicarea functiilor OTA si a tehnologiei de conducere autonoma pentru a reduce costurile de operare ale proprietarilor de afaceri.
    Pe masura ce piata automobilelor PBV creste, Kia intentioneaza sa-si extinda treptat gama de la automobile PBV micro la cele de dimensiuni mari, care pot oferi o alternativa la transportul public sau chiar pot fi folosite ca birouri mobile.
    Obiectivele financiare pentru 2026 bazate pe cresterea profitabilitatii automobilelor electrice si a noilor domenii de activitate
    Kia si-a anuntat si obiectivele financiare pe termen mediu si lung in timpul evenimentului „CEO Investor Day”. Pana in 2026, compania isi propune sa atinga venituri totale brute de 120 de trilioane KRW, cu 10 trilioane in profit operational si o marja de profit operational de 8.3%. Kia isi propune sa-si mareasca capitalizarea la 100 de trilioane KRW pana in 2026 – o crestere de trei ori fata de 33 de trilioane KRW la sfarsitul anului 2021.
    Compania intentioneaza sa obtina 39% din profitul operational din automobile electrice in 2026, cu reducerea costurilor fixe prin extinderea volumului si reducerea costurilor din dezvoltarea tehnologiei. in plus, Kia se asteapta ca pana in 2026, contributia la profitul operational din toate modelele eco-friendly sa ajunga la 52%, depasind-o pe cea a modelelor cu motoare cu ardere interna.
    Pentru a atinge aceste obiective, Kia nu numai ca va extinde vanzarile modelelor sale eco-friendly, ci va imbunatati considerabil profitabilitatea, asigurand vanzari suplimentare si structuri de profit datorita comercializarii de noi activitati si tehnologii. Kia va investi un total de 28 de trilioane de won in operatiunile sale comerciale in urmatorii cinci ani, cu o crestere de cinci trilioane fata de planul anterior, din care 46 la suta vor fi investite in proiecte viitoare, dubland cifra de 19 la suta din 2021.
    In continuare, Kia isi va continua angajamentul asumat pentru Environment Social Governance (ESG). Kia a stabilit parcursul pe termen mediu si lung pentru managementul ESG in 2020 si si-a anuntat obiectivul privind neutralitatea amprentei de carbon pana in 2045.
    De asemenea, Kia va participa activ la proiectele de ultima generatie ale Hyundai Motor Group, cum ar fi Advanced Aviation Mobility (AAM) si robotica. in mod specific, Kia intentioneaza sa se concentreze pe crearea de sinergie intre eforturile AAM ale Grupului si propria afacere PBV.

    Vizualizari: 479