© 2025 Auto.ro
XF reprezinta fara indoiala un nou inceput pentru Jaguar si, peste cativa ani, am putea vorbi despre el ca de masina care a salvat celebrul producator britanic.
Totusi, vechile "obiceiuri" nu se uita atat de usor, dovada fiind si rechemarile la service-uri recent efectuate.
Intr-o prima faza, masinile au ajuns in incinta atelierelor din cauza unei defectiuni de natura electrica: feedback-ul prin semnale sonore transmis odata cu fiecare actiune inteprinsa de sofer sau ocupantii habitaclului (semnalizarea directiei de drum, scoaterea centurilor de siguranta, etc) se poate intrerupe din cauza firelor ce alimenteaza difuzorul tabloului de bord.
Problema e minora si se rezolva rapid, insa a doua semnalata este ceva mai serioasa: una din centurile de siguranta din spate este prost instalata, astfel incat poate afecta siguranta pasagerului respectiv in cazul unui accident.
Priviti totusi partea buna a lucrurilor: daca nu avea nici o problema, am fi crezut ca XF e japonez. Cand, de fapt, e indian...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania