© 2025 Auto.ro
Aceasta randare s-a nascut ca urmare a informatiilor din mai multe poze spion ce au aparut de-a lungul timpului cu viitorul varf de gama Honda.
Daca presupunem ca aceasta va ramane forma finala, putem spune ca supercar-ul de peste 160.000 de dolari nu este neaparat o creatie plina de fantezie sau entuziasm, ci mai degraba o aparitie ce prefera sa se supuna cu sfintenie legilor aerodinamicii, in numele eficientei pure.
In acest sens se observa o serie de artificii preluate de inginerii companiei din Formula 1, menite sa genereze o forta de apasare cat mai mare. Drept urmare - si fara sa aiba montat un eleron supradimensionat - un prototip a “absolvit” celebrul Nurburgring in doar 7 minute si 37 de secunde. Iar acest timp va fi imbunatatit, a promis echipa de testare ce se va intoarce la toamna in Germania, cu telul de a cobora sub 7 minute si 30 de secunde.
Noul NSX va fi motorizat de un agregat V10, cu o putere de aproximativ 550-600 CP, care, conform marturiei fotografilor spion, suna demential.
In spiritul ecologiei, propulsor va avea si un mod economic, cand vor functiona doar 5 cilindri, ceea ce va reduce substantial emisiile de noxe.
Transmisia va una cu dublu ambreiaj, in timp ce de aderenta maxima se va ocupa avansatul sistem de tractiune integrata SH-AWD.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania