© 2025 Auto.ro
Audi nu iarta mai nimic in misiunea de reducere a consumului si emisiilor poluante la nivel de flota, nici macar modelele care, in mod normal, se erijeaza drept vectori de imagine ai fabricantului de modele premium-sportive din Ingolstadt.
S5, spre exemplu, ar putea renunta la motorul V8 de 4,2 litri in favoarea unuia de V6 TFSI, deja instalat sub capota lui S4.
Pe sedanul de clasa medie dezvolta 354 CP si 440 Nm, adica suficient pentru a nu-i determina pe fanii actualei versiuni sa se reorienteze catre produsele concurente si... indeajuns pentru a nu tulbura apele lui RS4. In plus, e mai usor si mai eficient, imbunatatind manevrabilitatea si consumul de combustibil.
De fapt, solutia pare atat de buna, incat va fi urmata si de S6, care va abandona solutia V10 aspirat in favoarea unui V8 de 4,2 litri biturbo; intre timp, singurul model din gama Audi care va mai adauga cilindri sub capota va fi R8, ce ne va incanta curand cu prezenta unei versiuni V10.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania