Info SEMA 2007: Ford Mustang FR500S
- 02/11/2007
Inca de la lansare, Mustang s-a dovedit o afacere buna pentru cei care doreau sa se inscrie in tot soiul de curse auto, astfel incat Ford a creat nu una, ci doua versiuni dedicate motorsportului: FR500C si FR500GT.
Problema e ca amandoua costa o mica avere – FR500C: 125.000 de $ si FR500GT: 250.000 de $ –, iar asta nu poate fi pe placul celor aflati abia la inceputul carierei de patroni de echipa. Ca urmare, numarul trei mondial a adus la SEMA versiunea de buget FR500S, pretuita la numai 75.000 de $.
Cel de-al treilea armasar pur-sange al gamei nu este cu mult mai rapid in linie decat un
Mustang V8 de serie, dat fiind faptul ca inima de metal de sub capota dezvolta doar cu vreo 25 CP (gratie unor modificari efectuate asupra galeriei de admisie, sistemului de evacuare si a altor cateva mici trucuri prestate de specialistii de la
Roush).
La interior, Mustang FR500S a fost “jumulit” de orice dotare care ar fi avut influente negative asupra maselor, pastrand doar
scaunele de tip scoica si un
roll-cage; intre timp, exteriorul a primit panouri frontale, laterale si posterioare noi si un mare eleron pe portbagaj.
Tacamul a fost completat de un
tren de rulare cu suspensii ajustabile si un
diferential sport, dar si de o cutie de viteze al carui schimbator are cursele scurtate. Ready, steady, go!