rss

In fruntea mobilitatii electrice: BMW Group dubleaza livrarile globale de automobile electrice in prima jumatate a anului

  1. 31/07/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW Group a vandut un total de 75.891 de automobile BMW si MINI electrice la nivel mondial in prima jumatate a anului 2022 - dubland vanzarile sale de modele electrice comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (+110,3%). Aceasta crestere subliniaza concentrarea companiei pe cresterea mobilitatii electrice si confirma interesul ridicat al modelelor sale electrice in randul clientilor din intreaga lume.
    "In ciuda unui mediu foarte dificil, in prima jumatate a anului am reusit sa ne dublam vanzarile de automobile electrice la nivel mondial", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG, responsabil pentru clienti, marci. Vanzari. "Nu doar modelele noastre electrificate inspira clientii din intreaga lume: Datorita portofoliului nostru de produse inovatoare si durabile, marca BMW a fost din nou numarul 1 la nivel mondial in segmentul de automobile premium in prima jumatate a anului", a continuat Nota.
    BMW Group a reusit sa-si extinda in continuare pozitia de lider in segmentul auto premium in prima jumatate a anului. In aceasta perioada, compania a livrat clientilor un total de 1.160.443 de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce. Comparativ cu prima jumatate a anului 2021, cea mai puternica din istoria companiei, vanzarile au scazut cu 13,3%. In toate industriile, acest an continua sa fie afectat de situatia geopolitica din Europa de Est, de efectele carantinei intermitente din China si de blocajele persistente ale disponibilitatii semiconductorilor.
    BMW, cel mai bine vandut brand de automobile premium din lume in prima jumatate a anului 2022
    Cu o gama larga de produse high-tech si tehnologii de propulsie inovatoare, marca BMW a vandut un total de 1.016.541 de automobile la nivel mondial (-13,7%) in prima jumatate a anului. Modelele BMW Seria 4 au avut rezultate deosebit de bune, cu vanzari in crestere cu mai mult de jumatate fata de anul anterior, la 58.805 de unitati (+52,1%). Noul BMW X1 va fi, de asemenea, in showroom-uri din octombrie - disponibil pentru prima data cu o propulsie electrica si cu noul sistem de operare BMW 8 si ecran central curbat BMW. Introducerea pe piata a noului BMW Seria 7, care urmeaza sa inceapa in noiembrie, marcheaza un alt reper in ofensiva modelelor BMW pe segmentul de lux.
    In 2022, BMW Group isi propune sa dubleze din nou vanzarile de automobile electrice
    Compania intentioneaza cel putin sa dubleze vanzarile de automobile electrice fata de anul trecut si, dupa primele sase luni din 2022, este pe drumul cel bun pentru a atinge acest obiectiv. Noile simboluri electrice ale inovatiei BMW Group sunt foarte solicitate de clienti. Acest lucru este confirmat si de lista de comenzi pentru modelul electric BMW i4, cu peste 34.000 de unitati comandate in Europa.
    Compania continua sa-si extinda gama de modele electrice intr-un ritm rapid: anul acesta, BMW i3 (in China), BMW iX1 si BMW i7 completeaza modelele existente. Productia de serie a sedanului electric de lux BMW i7 a inceput la 1 iulie la uzina BMW din Dingolfing. Anul viitor, vor urma BMW i5, dar si alte doua modele electrice, MINI Countryman si Rolls-Royce Spectre.
    Cu acest portofoliu de produse in crestere rapida si cu cerere mare, BMW Group isi propune sa aiba deja peste doua milioane de automobile electrice pe sosele pana la sfarsitul anului 2025.
    Neue Klasse electrica va avea o contributie semnificativa la volumul vanzarilor BMW Group incepand cu mijlocul deceniului. Neue Klasse are potentialul de a accelera si mai mult patrunderea pe piata a mobilitatii electrice - astfel incat 50% din vanzarile globale ale BMW Group ar putea proveni deja de la automobile electrice inainte de 2030.
    Marca MINI va avea o gama de produse integral electrice pana la inceputul anilor 2030, in timp ce Rolls-Royce va deveni o marca integral electrica din 2030. De asemenea, toate modele viitoare noi de la BMW Motorrad in domeniul mobilitatii urbane vor fi electrice, cum ar fi BMW CE 04, noul campion electric al orasului.
    BMW M marcheaza o etapa majora cu lansarea i4 M50
    Cererea clientilor pentru produse M emotionale, in special M3/M4, ramane puternica, iar comenzile sunt acoperite la M GmbH. Odata cu lansarea de mare succes pe piata a primului derivat electric BMW M Performance - gran coupé-ul i4 M50 - in martie 2022, compania a atins o alta etapa importanta in anul in care aniverseaza 50 de ani. Acum se bazeaza pe acest lucru intr-un stil impresionant, odata cu lansarea iX M60 in iunie 2022. Cu 81.198 de unitati vandute in prima jumatate a anului 2022, BMW M GmbH a fost doar putin sub nivelul-record de anul trecut (-2,6%). M GmbH priveste cu incredere spre un alt produs important in a doua jumatate a anului, cand productia primului M3 Touring, prezentat recent, incepe in noiembrie 2022.
    Sentimentul go-kart electric asigura o crestere a vanzarilor de 37,0% pentru MINI Cooper SE
    Marca MINI a livrat clientilor 140.711 automobile in prima jumatate a anului (-10,9 %). Avand in vedere viitorul sau electric, MINI se concentreaza deja din prezent pe mobilitatea electrica. Ca rezultat, 18.430 de automobile electrice Cooper SE vandute in intreaga lume in iunie (+37,0%) reprezinta un mesaj incurajator. Aceasta crestere a vanzarilor reflecta entuziasmul clientilor pentru sentimentul go-kart tipic MINI - acum si electric. Din luna martie a acestui an, modelele editie MINI Resolute Edition (pentru MINI Hatch 3 usi, MINI Hatch 5 usi si MINI Cabriolet), Untold Edition (MINI Clubman) si Untamed Edition (MINI Countryman) au contribuit, de asemenea, la caracterul dezirabil ridicat al marcii prin dotari exclusive de design si echipare pentru toate modelele.
    Rolls-Royce Motor Cars inregistreaza o crestere de aproape 7% a vanzarilor
    Rolls-Royce Motor Cars a raportat vanzari de 3.191 (+6,8%) automobile in prima jumatate a anului. A existat o cerere mare continua pentru toate modelele, cu comenzi ale clientilor care se extind acum pana in 2023. Primul automobil electric al companiei, Rolls-Royce Spectre, este supus in prezent unor teste ample inainte de a veni pe piata in trimestrul al patrulea 2023. Spectre este in avangarda miscarii companiei de a produce numai produse Rolls-Royce electrice pana in 2030.
    BMW Motorrad: vanzarile semestriale reflecta cererea puternica a clientilor
    Intre ianuarie si iunie, BMW Motorrad a livrat clientilor 107.555 de motociclete. In urma datelor puternice de vanzari din primele trei luni ale anului, cererea ridicata a clientilor pentru motociclete si scutere BMW Group a continuat in al doilea trimestru. in ciuda conditiilor generale dificile, BMW Motorrad a atins date de vanzari echivalente cu nivelul-record din aceeasi perioada a anului 2021 - aratand o scadere de doar 0,1%. Gama de produse extrem de atractiva si lansarea cu succes pe piata a unor modele noi inovatoare, cum ar fi CE 04 electric, pun bazele succesului BMW Motorrad.
    Vanzari BMW si MINI in regiuni/piete
    In China, BMW Group a vandut un total de 378.727 de automobile BMW si MINI in primul semestru - o scadere cu 18,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile de automobile electrice in China au crescut cu 74,8%.
    In SUA, 164.626 de automobile BMW si MINI au fost livrate clientilor in perioada ianuarie-iunie a acestui an (-10,3%). Cererea mare de modele Sports Activity Vehicle construite in SUA a crescut cu 8,1% (92.716 unitati) comparativ cu primele sase luni din 2021.
    In Europa, vanzarile combinate pentru BMW si MINI in primul semestru au totalizat 433.989 de unitati (-13,9%). In Germania, 124.350 de automobile BMW si MINI au fost inmatriculate intre ianuarie si iunie. Aceste date de vanzari pun compania inaintea concurentilor sai pe piata interna. Cu o crestere de 30,8% (15.064 de unitati), piata germana s-a concentrat si pe cresterea mobilitatii electrice.

    Vizualizari: 292