© 2025 Auto.ro
Acum mai bine de un deceniu si jumatate, in primavara anului 2002, Volkswagen prezenta cu ocazia Salonului Auto International de la Geneva modelul Phaeton, o limuzina de lux menita sa concureze cu greii segmentului de lux: Audi A8, BMW Seria 7 si Mercedes S-Class.
Fosta nava amiral a companiei din Wolfsburg nu a reusit sa atinga niciodata succesul comercial pe care si l-ar fi dorit oficialii germani, insa a facut de fiecare data o impresie frumoasa atunci cand a fost pusa fata in fata cu competitorii sai directi din Ingolstadt, Munchen si Stuttgart.
Deloc surprinzator, ce este drept, daca luam in calcul ca limuzina celor de la Volkswagen a fost construita pe platforma britanicului Bentley Continental Flying Spur si echipata in versiunea de top cu motorizarea de sase litri, intr-o varianta de 420 CP, a modelului Audi A8 W12.
Cum arata astazi Phaeton, masina de lux din Wolfsburg care in 2004 avea un pret de pornire de 95.000 de dolari, ei bine... aflam chiar din urmatorul video.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania