rss

I-a scos motorul in patru cilindri si a montat un V8. Acum are 700 CP pe puntea spate

  1. 31/01/2018

Despre acest Focus de prima generatie se pot spune multe, insa nu si ca ar fi incet, plictistor sau alte chestii care i se potrivesc de minune versiunii standard.


Arata ca oricare alt Focus de prima generatie, cu cateva mici exceptii. Avem jante din aliaj in cinci spite, blocuri optice cu tenta fumurie si evacuare montata la nivelul spoilerului fata

Ultimul detaliu este doar primul dintr-o lista plina cu ciudatenii. Ce-ai zice daca ti-am spune, de exemplu, ca sub capota compactei americane se ascunde sub capota un motor V8?

Si nu orice fel de V8, ci unul cu capacitatea de 5.3 litri. Care, pe deasupra, se mai bucura atat de un sistem de supraalimentare pe baza de turbina, cat si de o putere maxima de 700 CP.

700 CP pe puntea fata? Ar fi putut fi o realitate daca proprietarul acestui Focus de prima generatie nu ar fi redirectionat valoarea cu pricina catre rotile din spate.

Nu toate sunt insa roz. Din pacate, compacta americana nu vine si cu o transmisie manuala, fisa tehnica fiind completata in cazul de fata de o automata cunoscuta sub numele TH400.

Vantul schimbarii a mai adus in cazul de fata si o suspensie de tip coilover, plus un roll-cage custom la nivel de interior. Sa fie oare aceasta reteta hot-hatch-ului suprem?

Vizualizari: 1976