© 2025 Auto.ro
		
		
Motorul Tau V8 de 4,6 litri a primit deja aprecieri pozitive din partea celor care au avut sansa sa il testeze, astfel incat ne putem astepta ca, cel putin din punct de vedere mecanic, Genesis sa ne surprinda in mod placut. 
Totusi, coreenii nu se culca pe o ureche si pregatesc deja o versiune alezata a acestui propulsor, ce va avea cinci litri cilindree si va fi montata pe nava-amiral VI. Iar acum, mai nou, si pe Genesis.
Un V8 de asemenea dimensiuni va asigura atat de necesarul cuplu generos la turatii joase, insa coreenii s-ar putea confrunta cu probleme in respectarea consumului de flota daca utilizarea sa va fi atat de generalizata. 
Totusi, se pare ca inginerii lui Hyundai au gasit resurse sa mentina apetitul uriasului la un nivel cat de cat decent – printre care si solutia injectiei directe –, astfel incat instalarea sa si pe Genesis nu pare a se supune unui risc mare. 
Deocamdata nu se stie exact cu ce performante va fi creditat noul V8, insa daca versiunea de 4,6 litri dezvolta deja 368 CP, ne putem astepta la o valoare apropiata sau care sa treaca chiar de pragul celor 400 CP. 
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania