© 2025 Auto.ro
In ultimele luni s-au auzit zvonuri ce sustineau ca producatorul coreean si-a descoperit si el latura premium si ca o sa lanseze o marca de lux, asemeni marcilor japoneze.
Insa, spre deosebire de acestia, Hyundai va prezenta noua divizie de lux in China, cel mai devreme in 2010.
Vom urma exemplul celor de la Toyota, Honda si Nissan. In 2010 vom lansa o marca noua, acompaniata de un logotip nou", a declarat Young-Key Koo, directorul operatiunilor din China.
Desi vor lansa un brand premium, asta nu inseamna ca Hyundai va cobora pe "lantul trofic". Dimpotriva, marca traditionala a coreenilor tinde spre premium de asemenea.
Nu se stie inca, daca noua marca va fi exportata si catre restul lumii.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania