© 2025 Auto.ro
Investitia este facuta in parteneriat cu Beijing Automotive, iar fabrica va fi localizata in China, ceea ce va face din aceasta tara cea mai mare piata de desfacere pentru produsele Hyundai, pana in 2010.
Cu ajutorul ei, cele doua companii spera sa produca 600.000 de unitati in China.
Hyundai, in acest an, va asambla 100.000 de Elantra modificate dupa cerintele pietei locale, urmand ca totalul masinilor comercializate sa atinga cota de 380.000 - o crestere de 65% fata de anul trecut.
Pe termen mediu spre lung, coreenii spera sa acapareze cat mai mult din piata chinezeasca. In viziunea lor, impreuna cu partenerul KIA, ei vor sa detina 10% din totalul vanzarilor, ceea ce echivaleaza cu 1.000.000 de masini.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania