© 2025 Auto.ro
Desi marele sedan al numarului 1 coreean nu a ajuns inca pe pamant american, exista deja 700 de doritori care s-au inscris pe liste inca de dinainte sa ii auda macar pretul.
Pentru ei – si pentru restul care vor veni de acum incolo –, Hyundai are din acest moment o estimare exacta a fiecarei versiuni in parte, iar cei 33.000 de $ ceruti pe Genesis V6 de 290 CP ii putem include la categoria “maruntis”.
Tot la chilipiruri il putem introduce si pe Genesis V8, care “cere” pe agregatul Tau de 4,6 litri (si un pachet de dotari suplimentare) 38.000 de $; totusi, trebuiesc lamurite anumite lucruri referitoare la concurenta.
Si putem incepe cu unul din inamicii sai declarati initial, Chrysler 300C, care are un pret de pornire de vreo 25.300 de $ (bani de care primesti tot un motor V6) – deci, cu aproape 8.000 de $ mai putin ca sedanul Hyundai. Intre timp, pentru Hemi se achita minimum 36.400 de $, cu 1.600 de $ sub Genesis V8.
In plus, yankeul arata, credem noi, mai bine si recent a primit un facelift, iar daca mai punem la socoteala programul de realimentare Chrysler – prin care orice client poate turna benzina in proaspat achizitionata masina la un pret fix de 2,99 de $/galon timp de trei ani (gratie unui card special) – lucrurile nu arata tocmai bine pentru Genesis.
Asta cel putin la o prima vedere, fiindca limuzina coreeana este sensibil pozitionata mai “sus” decat contracandidatul sau, in termeni de calitate a materialelor si finisarilor, spre exemplu, ea concurand redutabilele modele japoneze.
De fapt, coreenii sunt atat de mandri si de increzatori in produsul lor, incat il promoveaza pe site-ul dedicat drept o masina “luxoasa ca un Mercedes S-Klasse si ieftina ca un Mercedes C-Klasse”. Cu retinerile de rigoare, nu putem sa nu admitem, pe de alta parte, ca masina va fi burdusita cu tehnologie de ultima ora oferita la pret de jucarii cu cheita, plus cel mai bun pachet de garantii din SUA.
De fapt, daca ma gandesc mai bine, mingea e mai degraba in terenul lui Toyota...
Dragos Stoica
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania