Vezi toate fotografiile (1)
Coreenii isi pun mari sperante in ceea ce poate fi numit primul lor
model sport adevarat,
Genesis Coupe, si cauta sa puna la punct toate detaliile necesare pentru ca masina sa devina un
best-seller pe malul celalalt al Atlanticului.
De exemplu – invitarea a peste 20 de tuneri la centrul companiei din
America de Nord pentru ca acestia sa adune date si informatii necesare dezvoltarii unor
programe de individualizare, inca dinainte ca masina sa intre in productie.
Asadar, fabricantii de produse aftermarket mai au timp pana in februarie, cand primele Genesis Coupe (fabricate la uzina din
Aslan,
Coreea de Sud) vor ajunge pe taram american.
Printre cei solicitati sa propuna
kit-uri de ameliorare a designului si performantelor masinii s-au aflat si specialistii in sisteme de supraalimentare
Garrett-Honeywell si
HKS, asa ca ne putem astepta ca unele versiuni ale
coupe-ului asiatic sa fie neobisnuit de rapide.
Adevarul este ca, de data aceasta, munca pe care vor trebui sa o depuna tunerii nu mai pare chiar atat de grea ca in alte dati: designul caroseriei este unul chiar reusit, in timp ce componenta tehnica merita respect chiar si in cazul variantelor de baza.
Acestea sunt animate de un
motor de doi litri supraalimentat care dezvolta 223 CP, insa la fel de important este si faptul ca agregatul este un derivat al celui care se gaseste sub capota lui
Mitsubishi Lancer Evo X; nu putem deci decat sa ne inchipuim entuziasumul cu care va fi “gadilat” acest propulsor.
Cat despre modelul de top, ce sa mai vorbim: cei 310 CP ai V6-lui de 3,8 litri abia asteapta sa primeasca ceva ajutor in tentativa de a pune la respect macar un
pony-car...