© 2025 Auto.ro
Concernul coreean a anuntat ca va introduce luna aceasta o versiune revizuita a motorului Lambda V6 dedicat lui Genesis Coupe, ce va fi numita RS.
Noul agregat are cu doar 4 CP si 4 Nm in plus fata de cel obisnuit (asadar, un total de 310 CP si 360 Nm), dar constructia sa usor diferita ii va permite sa se acomodeze mai bine sub capota sportivei Hyundai.
Modificarile majore aduse sistemului de admisie si celui de evacuare au rezultat in diminuarea inaltimii motorului cu 5 cm, permitand inginerilor sa il potriveasca mai bine in raport cu linia joasa a capotei.
In plus, optimizarea fluxului de gaze in galeria de evacuare a creat premizele unei sonorizari mai sportive, in timp ce cresterea diametrului galeriei de admisie a imbunatatit “respiratia” propulsorului.
Revizuiri au suferit si alte componente importante ale inimii de metal cu sase cilindri – precum blocul din aluminiu, sistemul de racire al cilindrilor sau sistemul de variere a activitatii supapelor –, insa nu se stie daca aceasta versiune imbunatatita va intra si in dotarea sedanului Genesis. In final, probabil ca da.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania