© 2025 Auto.ro
Numarul trei japonez are ambitii mari pe piata modelelor cu propulsie hibrida, urmarind sa zguduie serios pozitia pe care s-a cocotat de ceva ani de zile Toyota Prius.
Tentativa de detronare va cadea in misiunea unui “hibird dedicat” (o masina care nu va oferi decat acest tip de motorizare), pe care Honda il va lansa in aprilie 2009 la un pret mai mic decat ar rivalei Prius.
Japonezii spera sa vanda nici mai mult, nici mai putin de 100.000 de masini doar in Statele Unite, la un pret de sub 21.500 de $ (pretul mic se datoreaza in cea mai mare parte noii tehnologii de propulsie hibrida, al carei cost de productie este cu 50% mai mic decat cea instalata pe Civic Hybrid).
Totusi, aceasta cifra nu va fi suficienta sa-l detroneze pe Prius, o masina care numai anul trecut s-a comercializat in 180.000 de exemplare.
Nici o problema: Honda are rabdare sa recupereze terenul pierdut in anii ‘90 – cand domina sectorul hibrizilor cu modelul Insight –, mai ales ca Toyota pare sa intampine ceva dificultati cu noua generatie a lui Prius. Ne asteptam deci la o batalie care pe care, din care de castigat nu vom avea de castigat decat noi, consumatorii. Sau, ma rog, cei care apreciaza asemenea masini.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania