Vezi toate fotografiile (1)
Producatorul olandez Hansen a dat publicitatii primele informatii cu privire la noul model
GT-R, destinat pilotajului pe circuit inchis, ce va fi lansat ceva mai tarziu in acest an.
La scurt timp dupa aceea, Hansen va elibera si
versiunea de strada a acestui supercar, botezata
GT.
GT-R este un bolid cu
doua locuri si motor central, cu o
caroserie semimonococa realizata din
aluminiu,
otel si alte
materiale compozite usoare, menite sa asigure o masa totala redusa si o
rigiditate exceptionala.
Datorita inclusiv a panourilor din
fibra de carbon si sticla, dar si a geamurilor din plastic, masina va cantari doar
1.100 kg, floare la ureche pentru
V10-le de cinci litri,
500 CP si 500 Nm ce va mormai in spatele ocupantilor habitaclului.
Forta sa va fi preluata de o
cutie de viteze cu sase trepte, ce o va transmite mai departe catre
rotile din spate, insa, desi GT-R va fi echipat cu frane capabile (
etrieri cu sase pistonase pe fata), atentie mare la parcurgerea virajelor: in misiunea de a face un supercar fara compromisuri,
Hansen va sta departe de diferitele modalitati de control electronic al comportamentului masinii.
Practic, cea mai buna veste de pana acum…