© 2025 Auto.ro
Fostul numar unu mondial a pierdut si mai mult teren in trimestrul trei fata de rivalul Toyota, comercializand la nivel global 2,1 milioane de masini – cu 11% mai putine decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Astfel, totalul de la inceputul lui 2008 si pana in septembrie se ridica la 6,7 milioane de unitati, cu aproximativ 300.000 mai putine decat concernul japonez.
Evident, cea mai mare parte din vina o poarta piata americana, care a lasat mare parte din vanzarile GM – 61% fata de 56% anul trecut – pe umerii pietelor internationale, in special a celor emergente.
Si, dat fiind faptul americanii au pe cap problemele mult mai mari decat sa tina pasul cu Toyota in topul vanzarilor, putem anticipa inca de pe acum ca distanta dintre cele doua entitati economice se va mari si mai mult in viitorul apropiat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania