rss

GM isi consolideaza marcile de lux

  1. 13/02/2008
Numarul doi mondial activeaza prin intermediul a nu mai putin de 13 marci la nivel mondial (opt numai in SUA), fiecare din ele cu filozofia si traditia ei; totusi, americanii spera sa armonizeze intr-un fel relatiile dintre ele, grupandu-le in grupuri mai mici dupa un model care a mai fost urmat si de catre Volkswagen.

Unul din principalele obiective va fi insa consolidarea grupului de marcilor premium, in prezent reprezentat de Cadillac, Hummer si Saab.

GM a facut deja un pas important in ceea ce priveste sinergiile la nivelul dealer-ilor reunindu-i pe cei care livreaza produsele marcilor Buick, Pontiac si GMC, insa acum Wagoner & Co. si-au focalizat atentia pe cele trei marci anterior mentionate, pe care le doreste mai implicate in segmentele lor de piata.

Ramane de vazut cat va dura restructurarea la nivelul dealerilor Cadillac, Hummer si Saab, mai ales ca in cazul celorlalte trei a durat aproape cinci ani...
Vizualizari: 390