© 2025 Auto.ro
		
		
General Motors de mult incearca sa gaseasca o platforma competitiva pentru modelele cu tractiune spate.
Pana acum erau folosite doua: Sigma pentru Cadillac (cam scumpa, de altfel) si Zeta (dezvoltata in Australia) pentru masinile de volum mare.
Insa costurile sunt prea mari, astfel incat americanii, prin folosirea elementelor celor doua platforme, vor crea o a treia, denumita Sigma-Zeta. 
Aceasta va fi folosita de toate limuzinele cu tractiune spate construite de Buick, Cadillac, Chevrolet si Pontiac.
Vor exista trei versiuni ale sale, cu ampatament diferit: una scurta pentru coupe-uri, una medie pentru limuzinele gen CTS si una lunga pentru urmasele lui STS sau DTS.
Nu stie daca Opel va folosi aceasta platforma, dar avand in vedere ca urmasul lui Omega intarzie sa apara sansele sunt destul de mici.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania