rss

Giri a facut legea

  1. 05/03/2007
  2. Tags: Girtofan
    Vezi toate fotografiile (1)
    Maniera in care Girtofan a dominat disputa din Raliul Brasovului, prima etapa a editiei 2007 a CRR, a fost incontestabila, brasoveanul izbutind sa-si adjudece victoria pentru a treia oara in cariera.

    Masina lui Giri a functionat impecabil, pilotul a fost in forma maxima (dovada ca a cistigat 5 sectiuni cronometrate), astfel ca rivalilor nu le-a ramas decit sa se lupte pentru celelalte pozitii.

    Locul secund i-a revenit lui Bogdan Marisca, pilotul care a castigat titlul din 2005 si isi adjudeca, anul trecut, runda de la Brasov. Bogdan a avut probleme cu turbina in prima zi, dar in cea secunda si-a regasit ritmul obisnuit. Este adevarat, clujeanul n-a fortat chiar la maximum, fiind mult mai precaut dupa ce anul trecut n-a izbutit sa intre, asa cum se anticipa, in lupta pentru titlu, din pricina multiplelor ghinioane.

    Placuta supriza, pozitia a treia i-a revenit lui Danny Ungur, care a mers mult mai bine decit se anticipa ca o va face in conditiile in care a schimbat masina si copilotul. Din pacate pentru echipa sa, Ungur n-a punctat in competitia teamurilor. A facut-o, in schimb, liderul lui Motorhome Napoca, italianul Tempestini, sosit pe locul patru.

    Acesta a avut o zi secunda deloc fericita, pierzand timp pretios pentru ca a ales pneuri prea moi la prima trecere pe Babarunca, iar apoi a fost penalizat pentru ca a impins masina dupa o defectiune la sistemul electric. Clasarea lui Tempestini deasupra lui Aur, care a avut probleme tehnice de-a lungul intregii competitii, n-a ajutat echipa clujeana sa castige duelul cu Viola BkP, timisorenii profitand din plin de succesele la Grupele A si H, respectiv in Cupa Dacia Joe.

    Statistica
    In editia din acest a Raliului Brasovului s-a consemnat un singur nou record pentru o proba speciala (Girtofan, in PS6) ... Girtofan se afla la al treilea succes in Raliul Brasovului, dupa cele obtinute in 2004 si 2005 ... Lista oficiala de start a cuprins 61 de echipaje ... Patru piloti au fost exclusi din competitie ... In ierarhia finala FIA (N+A) au fost clasate 30 de echipaje, iar la Grupa H alte 8.

    Victorii probe speciale: Dan Girtofan 5, Constantin Aur 2, Daniel Ungur 1. Lideri succesivi: Girtofan PS1- final.
    Clasament final FIA
    : 1. Girtofan/ Berghea (Subaru Impreza STI), 2. Marisca/ Itu (Mitsubishi EVO 9), 3. Ungur/ Jucan (Subaru Impreza N11), 4. Tempestini/ Pulpea (Subaru Impreza STI), 5. Leu/ Cimpeanu (Mitsubishi EVO 9), 6. Aur/ Hangu (Mitsubishi EVO 9), 7. Pitigoi/ Csomortani (Mitsubishi EVO 9), 8. Ionescu Cristea/ Dumitriu (Porsche 996 GT3).
    Cistigatori clase
    : Raspopa/ Colceriu (Renault S1600)- Grupa A, Girtofan/ Berghea- Grupa N, Mihalache/ Soos (Subaru Impreza STI)- Grupa H, Luncan/ Hulea (Renault Megane Coupe)- debutanti, Marisca/ Itu (Mitsubishi EVO 9)- Cupa Mitsubishi, Turbatu/ Stefanescu (Dacia Logan)- Cupa Logan Joe. Cistigatori echipe: Viola BkP RT.
    Vizualizari: 740