© 2025 Auto.ro
		
		
Transportul in comun urmeaza si el tendinta actuala si se indreapta catre ecologie. In acest sens un nou concept de autobuz denumit FreightBUS a fost propus investitorilor din Londra.
Masina va fi propulsata de unul sau mai multe motare electrice, iar energia electrica va proveni atat de la un pat de paterii, cat si de la o mica turbina invartita de celule de hidrogen.
Proiectantul, Hugh Forest, plaseaza autobuzul propus in centrul unui nou sistem de transport in comun, cu trasee redesenate. FreightBus isi va reincarca in proportie de 80% din capacitatea bateriilor in doar un minut, altfel spus, timpul pe care autobuzul il petrece in medie intr-o statie ceva mai aglomerata.
Ca solutie de rezerva, in cazul unui ambuteiaj, autobuzul va dispune de un propulsor clasic cu o capacitate de 2,0 litri care consuma numai GPL. Capacitatea va fi de 150 de persoane, insa va exista si un compartiment special destinat marfurilor.
Daca proiectul va fi sau nu aprobat de primarie, om trai si om vedea. Nu la noi, ci pe strazile din Londra.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania