Ford renunta la Volvo si Mercury
- 24/04/2008
-
Tags:
Mercury, Volvo
Vezi toate fotografiile (1)
Desi in urma vanzarii brand-urilor
Aston Martin,
Land Rover si
Jaguar
si-a mai diminuat pierderile,
Ford nu reuseste sa isi revina pe plan financiar. Pe piata americana "Ovalul Albastru" a inregistrat luna aceasta o noua
scadere semnificativa a vanzarilor, de 13%.
Acest lucru l-a determinat pe CEO-ul
Alan Mulally sa caute noi cai de a reduce pierderile, pana acum fiind batute in cuie inchiderea mai multor fabrici si disponibilizari la uzinele din America de Nord.
Dar bomba deabia acum vine: dupa ce a "dat" cele trei marci britanice,
Ford intentioneaza sa scape si de
Volvo si
Mercury. In acest caz, americanii ar ramane doar cu doua marci in portofoliu -
Ford si
Lincoln - plus actiunile de la
Mazda. Deocamdata
Mulally a refuzat sa faca comenatrii pe marginea acestui subiect, insa surse apropiate lui sustin ca aceasta este o optiune foarte serioasa.
Ford a achizitionat
Volvo in 1998, cu 6.45 miliarde de dolari.