© 2025 Auto.ro
Desi nu prea suntem convinsi de faptul ca hot-hatch-urile nu se mai cumpara in vremuri de criza, Ford sustine ca un atare mediu economic nu este prielnic pentru dezvoltarea unei viitoare versiuni Fiesta ST.
Asadar, dupa ce am aflat ca actualul Focus RS va fi si ultimul, americanii ne-au lasat acum doar cu speranta ca va exista un viitor Focus ST (desi, la cum privesc ei lucrurile, s-ar putea ca si acest adversar de marca a lui VW Golf GTI sa fie tras pe linie moarta).
Nu ne dam seama daca motivul deciziei tine de pret, de tandemul consum de combustibil/emisii poluante sau de amandoua in acelasi timp, cert este insa ca ea are caracter oficial si nu ar putea fi revocata decat daca liderii lui Ford vor gasi de cuviinta sa impulsioneze vanzarile printr-un model sportiv.
Pacat, mai ales in conditiile in care nu trebuie sa cauti in Europa masini de familie care consuma si polueaza mult...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania