© 2025 Auto.ro
Toyota vinde o groaza de modele “verzi” in SUA si aiurea in lume si, mai important decat atat, si-a facut o imagine de marca foarte buna pe seama acestui fapt, fiind privita de multi drept un soi de salvator al planetei.
Bunaoara, o mare parte din meritul succesului urias de care se bucura i se poate atribui acestei politici, un exemplu pe care si Ford se grabeste sa il urmeze acum cu o declaratie prin care a anuntat reducerea emisiilor poluante la modele produse, pana in 2020, cu circa 30%.
Numarul trei mondial are nevoie de investitori pasionati de ecologie si un asemenea plan este exact instrumentul potrivit pentru a-i atrage, insa, din cate se pare, el trebuie sa multumeasca si o serie de actionari din propria ograda – precum Interfaith Center si Corporate Responsibility, doua companii dintr-un grup ce reprezinta nu mai putin de 300 de investitori institutionali religiosi ce ruleaza nu mai putin de 100 de miliarde de dolari.
Pe de alta parte insa, activistii precum cei din grupul Friends of the Earth numesc noile masuri luate de Ford drept “neimpresionante”, explicand ca acestea vor reusi cel mult sa alinieze produsele Ford la standardele de poluare reglementate prin lege. Decat nimic…
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania