© 2025 Auto.ro
Va fi un propulsor dedicat modelelor mari, SUV-uri si pick-up-uri, fiind destinat sa inlocuiasca V8-ul pe benzina, de 5,4 litri.
Noul motor, cu acelasi format, va avea o cilindree de 4,4 litri si va dezvolta 340 CP, respectiv 580 Nm, in timp ce, sustin oficialii Ford, va consuma cu minimum 16% mai putin decat motorul alimentat cu benzina, chiar daca va misca “mastodonti” precum F-150 sau Expedition.
Pana aici nimic iesit din comun, caci si alti producatori mai au diesel-uri in format V8, dar americanii promit ca emisiile vor reprezenta factorul ce va departaja acest motor fata de cele similare.
Americanii intentioneaza sa inceapa productia in serie din 2010.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania