rss

Ford prezinta Noua Fiesta conectata, electrificata, pregatita pentru viitor

  1. 31/10/2021
    Vezi toate fotografiile (27)

    Ford a prezentat astazi, pentru prima data, noua Fiesta, cu un stil nou si un pachet imbunatatit de tehnologii, propulsata de motoare mild-hybrid sofisticate, care o pregatesc pentru viitor.
    Un exterior indraznet si distinctiv duce designul expresiv al noii Fiesta la un nivel superior, conferindu-i mai multa prezenta pe sosea si o diferentiere mai mare intre echipari in cadrul gamei cuprinzatoare de variante Fiesta. Fiecare nivel de echipareTrend Connected, Titanium, ST-Line si Active, beneficiaza de elemente de stil unice, alaturi de o gama extinsa de culori, jante si finisaje interioare. Gama Fiesta este, de asemenea, extinsa cu pachetul X pentru Titanium, pentru un plus de personalitate.
    Tehnologiile de ultima generatie fac din noua Fiesta o masina mai bine echipata ca oricand, pentru o experienta de condus conectata si inteligenta. Farurile cu tehnologie LED sunt pentru prima data introduse ca standard, de la primul nivel de echipare. Optional, tehnologia avansata Matrix LED, care ofera functionalitatea anti-orbire (GlareFree High Beam), poate adapta fasciculul farurilor pentru o mai buna vizibilitate in conditii dificile.
    Noua Fiesta introduce, de asemenea, un panou de bord digital de 12.3 inch care ii ajuta pe soferi sa fie informati pentru o calatorie relaxanta. Tehnologiile Local Hazard Information1 si Wrong-Way Alert1 isi fac debutul pe Fiesta, ca parte dintr-o suita sofisticata de tehnologii de asistenta a soferului.
    Propulsoarele electrificate vor ajuta soferii nolului Ford Fiesta sa economiseasca carburant si sa reduca emisiile, maximizand in acelasi timp senzatia sportiva de la volan.Tehnologia mild hybrid de 48 de volti Ford EcoBoost Hybrid ajuta la optimizarea consumului de carburant imbunatatind in acelasi timp dinamica de condus specifica modelului Fiesta, cu o acceleratie receptiva. Tehnologia functioneaza foarte bine impreuna cu transmisia automata in sapte rapoarte Powershift de la Ford, pentru schimbari rapide ale treptelor de viteza si o experienta placuta la volan.
    Ford prezinta astazi si noua Fiesta ST dezvoltata de divizia Ford Performance. Experienta hatchback-ului sportiv este imbunatatita cu noile faruri LED Matrix, noi scaune sportive dezvoltate de specialistii nostri, detalii de design sportive, inclusiv o noua grila frontala Chrystaline Grey si optional, o culoare uimitoare pentru exterior, Mean Green - precum si o crestere de 10% a cuplului maxim, pana la 320 Nm.
    “Succesul modelului Fiesta se datoreaza modului in care tinem pasul si stabilim noile standarde pentru placerea de a conduce, dar si pentru tehnologie si eficienta la volan”, a declarat Roelant de Waard, director general Autovehicule, Ford Europa. „Noua Fiesta este un alt salt inainte pentru segmentul de automobile mici si ofera un model care se potriveste oricarui stil de viata.”
    Design nou si mai multa personalitate
    Noua Fiesta se bazeaza pe arhitectura consacrata de clasa B de la Ford – utilizata si de SUV-ul compact Ford Puma – pentru a oferi o gama de echipari practice si rafinate, pentru fiecare stil de viata si pentru fiecare client Fiesta. 
    Noul design exterior al gamei include o capota mai inalta, combinata cu grile superioare mai mari. Emblema Ford este acum afisata in interiorul grilei, oferind o prezenta impunatoare pe sosea.
    Noile faruri standard LED contribuie, de asemenea, la stilul modern al noii Fiesta, cu un design orizontal elegant. Luminile standard de pe spate primesc noi rame de culoare neagra pentru un aspect mai sofisticat, in timp ce stopurile LED disponibile sunt completate cu un finisaj exterior negru premium.
    Fiecare noua versiune Fiesta are o personalitate distincta, cu modele unice de grile, alaturi de elemente de design exterioare si interioare.
    Versiunile de echipare Trend Connected si Titanium prezinta o grila superioara larga, cu dungi orizontale puternice si un cadru cromat cu luciu puternic si cu orificii laterale distincte. Seria Titanium prezinta, de asemenea, bare orizontale ale grilei superioare finisate in crom stantat la cald, combinate cu ornamente exterioare cromate la geamuri.
    Versiunea ST-Line, inspirata de Ford Performance, ofera un caracter mai sportiv si este recunoscuta prin noua sa grila superioara cu insertii pronuntate si finisaj de tip fagure negru lucios. Fantele laterale largi sunt finisate in culoarea caroseriei si o grila inferioara mai mare accentueaza aspectul sportiv.
    Versiunea Active, inspirata de SUV-uri, se distinge prin elemente de design mai robuste pentru un caracter aventuros. Aceasta prezinta o grila superioara larga cu dungi verticale puternic finisate in negru lucios si cu fante laterale mai inalte si proeminente care reflecta pozitia la volan mai inalta, specifica unui crossover.
    Sapte noi modele de jante din aliaj completeaza noul design exterior indraznet si doua noi culori exterioare sunt de asemenea disponibile – Boundless Blue si Beautiful Berry.
    „Fiesta este o masina mica, dar cu personalitate. Placerea de a conduce si calitatea sa au fost intotdeauna exprimate prin stilul sau specific”, a declarat Amko Leenarts, director Design, Ford of Europe. „Pentru noua Fiesta am creat si mai multe personalitati distincte, astfel incat clientii nostri sa poata alege o versiune care sa reflecte propriul stil si perspectiva asupra vietii.”
    Sistemele de propulsie pentru azi si maine
    Noua Fiesta ofera experiente de condus rafinate, receptive si eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, folosind gama de motoare EcoBoost Hybrid cu tehnologie mild-Hybrid de 48 de volti si motoarele pe benzina EcoBoost.
    Tehnologia EcoBoost Hybrid dispune de un alternator/generator integrat antrenat de curea (BISG) in locul alternatorului standard, permitand recuperarea si stocarea energiei pierdute, de obicei, in timpul franarii si deplasarii pentru a incarca un acumulator de 48 volti litiu-ion, racit cu aer.
    BISG actioneaza, de asemenea, ca un motor, integrandu-se cu motorul termic si folosind energia stocata pentru a oferi asistenta la cuplu in timpul condusului normal si al acceleratiei, precum si in functionarea accesoriilor electrice ale vehiculului. Tehnologia poate reporni motorul in doar 350 de milisecunde, permitand sistemului Auto Start-Stop sa opreasca motorul in anumite scenarii de condus, precum rularea la viteze de pana la 25 km/h chiar si atunci cand vehiculul este in viteza cu pedala ambreiajului ridicata, pentru economie si mai mare de carburant.
    Noul motor EcoBoost Hybrid de 1,0 litri al noului Ford Fiesta este disponibil in variantele de 125 CP si 155 CP, combinate cu o transmisie manuala in sase trepte. Eficienta consumului de carburant conform WLTP de 4,9 l / 100 km si emisiile de CO2 de 111 g / km reprezinta o imbunatatire de 5 % comparativ cu un motor EcoBoost de 125 CP de 1,0 litri non-hybrid, cu economie de pana la 10% in regim urban, conform datelor Ford.
    Modelul EcoBoost Hybrid de 125 CP este disponibil si cu o transmisie automata cu dublu ambreiaj Powershift cu sapte rapoarte, oferind schimbari line de trepte, pentru un rafinament optimizat si un consum de 5,2 l / 100 km consum de combustibil si 117 g / km CO2 WLTP. 
    Transmisia Powershift ajuta la mentinerea motorului la turatia optima, precum si la rularea Auto Start-Stop sub 12 km / h, pentru o eficienta imbunatatita a consumului de carburant in oras. Experienta sportiva la volan este, de asemenea, imbunatatita de transmisia automata care permite retrogradarea de 3 trepte pentru depasiri mai rapide atunci cand soferii solicita o acceleratie maxima.
    Motorul Ford EcoBoost de 1,0 litri este oferit in varianta de 100 CP, cu un consum de 5,2 l / 100 km si 118 g / km CO2 WLTP. La fel ca varianta EcoBoost Hybrid, motorul utilizeaza injectie directa de combustibil la inalta presiune, cu distributie variabila a supapelor (Ti-VCT) si un arbore cotit cu design compensat pentru o functionare rafinata impreuna cu o transmisie manuala cu sase rapoarte.
    Experientele antrenante de conducere pot fi ajustate utilizand tehnologia modurilor de condus selectabile (Normal, Sport si Eco Drive), care permite soferilor sa regleze raspunsul acceleratiei, ESC, controlul tractiunii, plus sincronizarea schimbarii vitezelor pentru modelele automate, pentru a potrivi raspunsurile si performanta la scenariile de conducere. Fiesta Active dispune si de modurile Trail si Slippery. 
    Tehnologii sigure, confortabile, conectate
    Noua Fiesta introduce tehnologii de conducere concepute pentru a spori confortul si increderea soferilor, dar si a pasagerilor, atat pentru condusul in regim urban, dar si pe autostrada. 
    Farurile standard cu tehnologie LED incorporeaza LED-uri pentru faza scurta, faza lunga si lumini de zi pentru o vizibilitate superioara. Farurile cu LED Matrix din echiparile superioare isi pot adapta, de asemenea, fasciculele in functie de scenariul de condus. Functiile de lumina de manevra si lumina de vreme rea sunt declansate atunci cand senzorii vehiculului detecteaza rularea la viteza redusa sau activarea stergatoarelor de parbriz, si regleaza automat modelul fasciculului pentru a ajuta soferul sa vada mai clar. Functia anti-orbire (Glare-Free High Beam) foloseste o camera montata frontal pentru a detecta vehiculele care se apropie si pentru a crea un „con de umbra” in cadrul fasciculului prin blocarea acelor raze care altfel ar straluci in ochii altor participanti la trafic. Tehnologia permite o utilizare eficienta a fasciculului de intalnire pentru a maximiza vizibilitatea de conducere pe timp de noapte, contribuind in acelasi timp la reducerea riscului de orbire a altor soferi.
    Un nou panou de bord digital TFT de 12,3 inch, complet configurabil, este disponibil pe noua Fiesta, oferind soferilor posibilitatea de a personaliza si a prioritiza afisajele cu informatii, inclusiv notificarile de navigatie. Panoul are afisaje cu tematica unica, ce corespund modurilor de condus si o zona separata pentru informatii cu prioritate ridicata, cum ar fi tehnologiile de asistenta a soferului.
    Alte tehnologii sofisticate disponibile includ Pilot Automat Adaptiv cu Stop & Go si Recunoasterea Indicatoarelor de Viteza, concepute pentru a ajuta la mentinerea unei distante confortabile fata de vehiculul din fata. Sistemul poate opri complet Fiesta si poate reporni automat masina, in traficul de tipul stop-start, pentru vehiculele echipate cu transmisia Powershift.
    De asemenea, ajutand soferii sa gestioneze cu usurinta traficul din orase, functia de Asistenta Activa la Parcare poate detecta spatii de parcare de dimensiuni adecvate si poate controla directia pentru a parca, in timp ce soferul controleaza acceleratia si franarea, precum si selectarea treptelor de viteza.
    Tehnologiile concepute pentru a preveni sau a atenua efectul coliziunilor cu alti participanti la trafic includ Sistemul de informare pentru punct mort (BLIS) cu alerta de trafic lateral si franare activa, asistenta la pastrarea benzii de circulatie si asistenta pre-coliziune cu franare activa.
    Functiile avansate de conectivitate ajuta, de asemenea, noii proprietari de Fiesta sa se bucure de o experienta de utilizare fara stres. Tehnologia standard FordPass Connect permite o suita de functii convenabile care pot fi controlate de la distanta folosind aplicatia FordPass. Clientii pot bloca/debloca usile sau pot porni motorul de la distanta pentru modelele Fiesta cu transmisie automata cu sapte rapoarte. De asemenea, au la dispozitie optiunea de localizare a vehiculului si Stare Vehicul, pentru verificarea nivelului de combustibil, a starii alarmei, a presiunii anvelopelor, a duratei de viata a uleiului si multe altele.
    Conectivitatea noii Fiesta ofera, de asemenea, actualizari de trafic in timp real pentru sistemul de navigatie disponibil si permite alertarea soferilor despre o situatie periculoasa pe drumul din fata, chiar daca incidentul nu este vizibil din cauza unei curbe sau a altor vehicule. 
    Sistemul SYNC 3 disponibil permite soferilor sa controleze sunetul, navigatia si smartphone-urile conectate folosind comenzi vocale simple. Sistemul ofera compatibilitate cu Apple CarPlay si Android Auto™ si vine cu un ecran tactil central de 8 inch, cu functionalitate “pinch” si “swipe”, precum si capacitatea de a afisa o imagine de 180 de grade de la camera spate disponibila.
    Noile modele Fiesta echipate cu SYNC 3 au acum si Alerta pentru ocupantul din spate, conceput pentru a ajuta soferii sa nu uite ca au copii sau animale de companie in vehiculul lor, reamintindu-le sa verifice scaunele din spate atunci cand usile din spate au fost deschise la inceputul calatoriei. 
    Alte caracteristici premium disponibile includ un spatiu de incarcare fara fir pentru smartphone-uri si un sistem audio B&O cu 10 difuzoare, un subwoofer integrat si un amplificator digital de procesare a semnalului de 575 watt pentru a oferi sunet “surround” ajustabil.
    Noua Fiesta ST Devine Mean Grean
    Astazi, Ford a prezentat pentru prima data noua Fiesta ST hot hatchback, dezvoltata de Ford Performance.
    Un design exterior nou incorporeaza un aspect mai agresiv, cu grile superioare si inferioare in fagure alaturi de fantele laterale inferioare mari. Grila superioara si elementele laterale care echipeaza Fiesta ST sunt finisate in culoarea speciala Chrystaline Grey, iar elementele aerodinamice precum spoilerul inferior, pragurile laterale, eleronul si difuzorul spate sunt finisate in culoarea caroseriei. Jantele standard de 17 inch sau cele optionale din aliaj de 18 inch au un finisaj de tip magnetit inchis, iar optiunile de culoare exterioara includ acum ST Mean Green.
    Noile scaune tip Performance au fost dezvoltate special pentru a oferi un suport si mai mare soferilor in timpul condusului sportiv, sau confort la drum lung. Tetiera integrata si cele 14 reglaje diferite ii ajuta pe soferi sa-si gaseasca pozitia preferata la volan. La interior mai gasim cusaturi distinctive contrastante de culoare rosie si tapiterie tip Sensico pentru o senzatie premium. Un volan sport cu baza de jos dreapta si o folie cu efect de carbon mat, cu detalii rosii, adauga un plus de caracter sportiv interiorului.
    Acceleratia de la 0-100 km/h in 6,5 secunde si o viteza maxima de 230 km/h sunt livrate de un motor EcoBoost de 1,5 litri, care furnizeaza 200 CP la 6.000 rpm si cuplu maxim crescut de la 290 Nm la 320 Nm pe o plaja de turatii de la 1.600 rpm pana la 4.000 rpm. Arcurile brevetate, formate la rece cu forta vectorizata si amortizoarele frontale Tenneco cu doua camere (twin-tube), ofera un control mai bun in viraje, care impreuna cu un diferential cu alunecare limitata Quaife comandat mecanic, ofera tractiune imbunatatita si o mai buna agilitate in viraje.
    Pe langa modurile normal si sport, noua Fiesta ST ofera si un mod Track in locul modului Eco, care dezactiveaza controlul tractiunii si seteaza ESC corespunzator pentru condusul pe circuit.
    „Introducerea noii Fiesta ST alaturi de celelalte variante din noua noastra gama extinsa Fiesta, le ofera clientilor mai multe optiuni ca oricand. De la eleganta urbana, la aventura in aer liber sau sportivitatea hot-hatch, exista o noua Fiesta pentru toata lumea ", a spus de Waard.
    Clientii din Romania pot plasa precomenzi pentru noua Fiesta in reteaua de dealeri Ford. Pretul de pornire prin Programul Rabla Guvernamental 2021 pentru persoane fizice, este de 11.300 euro cu tva inclus pentru versiunea Fiesta Connected 1.1 Benzina 75 CP, cutie manuala. Primele masini vor sosi in Romania, in februarie 2022.

    Vizualizari: 670
    Citroën C3 PICASSO

    Citroën C3 PICASSO

    Pret: 5.500 EUR, An: 2012, Kilometri: 179.500 detalii »

    Toate anunturile »