© 2025 Auto.ro
In conditiile in care piata auto din Vest sufera din greu de pe urma recesiunii, una din ultimele oaze de speranta pentru marii producatori auto ramane, teoretic, cea reprezentata de pietele emergente.
Insa, asa cum bine se stie, teoria nu se intelege deseori bine cu practica, iar Renault a demonstrat-o deja cu oprirea temporara a productiei de masini. Ford ii tine isonul...
Problema e cat se poate de simpla: nici rusii nu prea mai cumpara masini, astfel incat Ford e nevoit sa prelungeasca traditionala intrerupere a productiei de sarbatori de 2 saptamani cu... inca 2 saptamani.
Si situatia nu se intrevede mai buna nici in viitor, pe masura ce economia Rusiei se sufoca din cauza crizei economice globale si preturilor din ce in ce mai mici la resursele naturale. Intr-adevar, ce incepe prost...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania