rss

Ford Flex a facut ochi la New York

  1. 05/04/2007
  2. Tags: Ford Flex
    Vezi toate fotografiile (2)
    Singura sansa pe care o are acum Ford in SUA este sa joace dupa cum ii canta clientul, iar daca acesta isi doreste sa asculte zgomotele de motor a peste trei milioane de crossover-e, atunci numarul trei mondial trebuie sa le dovedeasca ca este un expert in acest joc.

    La salonul auto de la New York, noul Flex si-a insusit aceasta misiune.

    Totusi, nu micii neastamparati vor face credite la banci, ceea ce inseamna ca prezenta uriasului compartiment refrigerator montat intre scaunele celui de-al doilea rand (el poate adaposti nu mai putin de patru sticle de apa de jumatate de litru, pe care le poate tine la temperatura habitaclului sau le poate raci in la 5 grade cu 40% mai repede decat un frigider obisnuit), acoperisul panoramic Multi-Panel Vista Roof, sprijinul pentru picioare ajustabil al scaunelor din al doilea rand, plierea plata a ambelor randuri pentru degajarea spatiului destinat bagajelor, sistemul Ford Sync, ce integreaza intr-o singura entitate comunicarea hands free si sistemul de entertainment, sau sistemul de navigatie cu recunoastere a vocii si spatiu de stocare pentru 150 de ore de muzica vor fi dotari decisive cand mami si tati se vor gandi sa schimbe vechea masina cu una noua.

    In plus, inginerii Ford ii asigura pe amandoi ca stomacurile si urechile pasagerilor nu vor fi deranjate in nici un fel, suspensiile lui Flex fiind in asa fel setate incat sa livreze confort si izolare fonica de lumea exterioara.

    Am fi indreptatiti deci sa conisderam aceasta masina o gagauta, insa prezenta motorului V6 de 3,5 litri de sub suprafata de metal localizata in spatele farurilor ne obliga sa ne abtinem pentru o vreme, mai ales ca, optional, cei 260 CP pot fi transmisi tuturor celor patru roti prin intermediul unui sistem de tractiune integrala de tip AWD.


    Evident controlat electronic, acesta poate arunca cei 332 Nm pe oricare dintre cele doua punti si poate anticipa patinarea uneia dintre roti inainte ca fenomenul sa se produca. Insa acesta este departe de a fi unicul element al listei referitoare la dotarile menite sa asigure siguranta celor aflati inauntru.

    Flex pune la dispozitia oricarui american cu (prea mult) simt al raspunderii camera de luat vederi pentru marsarier, sistem de prevenire al rasturnarilor (numit Roll Stability Control), airbag-uri pentru sofer si pasager cu doua stagii de umflare, airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina, plus nelipsitele centuri de siguranta cu sistem de avertizare.

    Nu ne indoim ca acesta va fi un campion al testelor NHTSA.

    Pentru Ford insa, acesta va fi un aspect necesar, dar nu si suficient. Pentru a nenumarata data, din nou teoria se asterne excelent pe hartie, insa toti, de la Bill la Joe, vor avea de asteptat inevitabila comparatie dintre cat s-a vandut si cat trebuia vandut.

    Intr-un segment al permutarilor continue, acesta este cu adevarat singurul aspect cu adevarat inFlexibil...
    Vizualizari: 911