© 2025 Auto.ro
Despre Fiesta EcoNetic au mai circulat cateva vesti, dar produsul final ne-a rezervat o surpriza.
Toata lumea se astepta ca masina sa fie motorizata de agregatul diesel de 1,4 litri (dezvoltat impreuna cu francezii de la PSA), dar inginerii din Koln au optat mai degraba pentru versiunea mai slaba a motorul diesel de 1.600 cmc, capabil de 90 CP.
In ciuda cilindreei mai mari, EcoNetic se dovedeste a fi un ascet veritabil: in oras consuma doar 4,57 litri, in timp ce la drum lung abia depaseste 3 litri (3,2 mai exact), in timp ce emisiile de doar 98 g/km dau o lectie usturatoare mult laudatelor hibride.
Trucurile folosite de Ford pentru a atinge aceste performante sunt cele uzuale: transmisia este etajata lung, pneurile (174/65 R14) au o rezistenta scazuta la inaintare, garda la sol este usor coborata pentru o aerodinamica mai buna, iar managementul motorului a fost modificat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania