Vezi toate fotografiile (1)
Divizia specializata a constructorului italian -
Powertrain Technologies - a avut o perioada bogata in lansari, marea majoritate a modelelor
FIAT primind propulsoare de ultima generatie, cum ar fi
1.4 T-Jet sau cele
diesel de 1,6, respectiv 1,9 litri.
Acum sunt pe rol alte doua agregate, destinate de aceasta data modelelor mai mari.
Primul este un patru-in-linie de 1,8 litri, care va avea doua trepte de putere: 180 si 230 de cai. Foarte probabil va debuta pe
Lancia Delta, dupa care va fi disponibil si pe
Alfa Romeo Mito, iar in final pe versiunea de top a lui
Bravo.
Cealalta noutate este un
diesel, in format
V6, care dintr-o
cilindree de 3 litri va dezvolta 240-260 CP si un cuplu de 450-500 Nm. Atat de increzatori sunt italienii in capacitatile acestui propulsor, incat vor sa-l exporte si in State, probabil sub capota unui model
Alfa de clasa mare.
Telul italienilor este sa reorganizeze toata gama, astfel incat sa satisfaca cat mai multe nevoi, cu cat mai putine
motoare.
Daca cel cu doi cilindri va primi si el unda verde,
FIAT, in categoriile inferioare, va oferi doar doua
motoare pe benzina si trei
diesel, cu ajutorul carora va acoperi o plaja larga de putere, de la 60 la 180 CP.