© 2025 Auto.ro
		
		
Desi FIAT a dus-o in ultima vreme mai bine ca niciodata, multumita reorientarii strategiei in directia modelelor de buget, grupul torinez nu se culca pe laurii unei victorii provizorii si planuieste sa contracareze efectele recesiunii economice cu trei masini low-cost, ce vor fi lansate in Europa undeva in 2010.
Potrivit britanicilor de la Autocar , doua dintre aceste modele au fost deja dezvoltate impreuna cu divizia FIAT din Brazilia, fiind initial programate a inlocui batranele Palio si Uno (ultimul inca comercializat pe piata braziliana intr-o forma modificata). 
Ele vor ajunge pe taram european in mai putin de doi ani si ar putea fi vandute sub o noua marca, pe care italienii au de gand sa o infiinteze pentru a concura in zona celor specializate in masini de buget (ex Dacia). 
In afara de aceste doua modele, FIAT pregateste si o versiune updatata a lui Seicento, ce va fi lansata in 2011 cu un motor extrem de economic sub capota (el va avea numai 2 cilindri). 
Aceasta va fi, de altfel, masina pregatita pentru a "fura" o buna parte din clientii lui Smart ForTwo si Toyota iQ; spre deosebire de concurentele sale, ea va avea un pret pe masura ambitiilor lui FIAT in segmentul low-cost: in jur de 6.000 de euro. Asa da...
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania