Vezi toate fotografiile (1)
Ca piesa importanta a planului de revenire
FIAT, Bravo va trebui sa convinga
clientela celor mai diversificate piete ale lumii, ceea ce inseamna ca acest nume va trebui asezat pe cat mai multe
tipuri de caroserie cu putinta.
Ca urmare, gama acestui model va curpinde, pe langa obisnuitul
combi, un
cabrio, un
MPV si chiar un
crossover.
Ultimul din acest trio inedit va ajunge in showroom-uri in
2009 si va fi dezvoltat impreuna cu cei de la
Alfa Romeo, constructor care va realiza o
versiune premium a acestei masini menita sa concureze intr-un segment unde vor mai activa
Audi Q5,
Mercedes GLK,
BMW X3 si, dupa unii,
VW Tiguan.
Spre deosebire de rivalii sai,
Bravo crossover va fi disponibil atat in configuratie cu
tractiune fata, cat si intr-una cu
tractiune integrala permanenta, dar, ca majoritatea inamicilor, va putea oferi pana la
sapte locuri.
Tipic pentru o asemena masina, Bravo crossover se va diferentia de modelul normal printr-o
garda la sol sensibil mai mare, prin prezenta
scuturilor de protectie si prin bosajele imbracate in
plastic rezistent la zgarieturi.
De asemenea, el va avea un
ampatament si un ecartament mai mari, dar designul va ramane foarte asemanator cu al hatch-ului de
clasa compacta.
Productia masinii va fi incredintata fabricii de la
Mirafiori, in prezent aflata sub
capacitatea de productie (momentan, acolo se fabirca doar
Multipla).