© 2025 Auto.ro
FIAT 500 este un mini extrem de simpatic, dar stati sa il vedeti pe 500C – ruda sa fara plafon!
Masina va fi prezentata la Geneva si, fie vorba intre noi, nu este chiar fara acoperis: in caz de intemperii, pasagerii vor fi protejati de un acoperis din panza, ce ruleaza pe stalpii de sustinere in acelasi mod in care o faceau cele ale vechilor cabriolete.
Asadar, tenta retro nu a fost afectata de instalarea unui plafon din tabla retractabil greoi, iar, prin modul de decapotare, noul 500C a pastrat rigiditatea structurala si agilitatea coupe-ului.
Acoperisul din panza este oferit in trei culori – alb, rosu si negru – si incoporeaza in constructia sa cea de-a treia lampa stop, vizibila indiferent daca este montat sau nu.
In plan tehnic, lucrurile au ramas la fel, in sensul ca 500C va fi animat fie de catre unul din cele doua motoare pe benzina – de 1,2 litri si 69 CP, respectiv 1,4 litri si 100 CP –, fie de cate “veteranul” 1,3 litri Multijet, capabil de 75 CP.
Vanzarile masinii vor incepe in Europa la scurt timp dupa incheierea Salonului Auto de la Geneva.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania