© 2025 Auto.ro
La Berlin, orasul in care Fiat 500 a primit premiul “Car of the Year 2008”, intr-una dintre cele mai importante intersectii din centrul orasului – legendara Checkpoint Charlie (fosta zona de trecere intre Estul si Vestul Berlinului), colt cu Friedrichstrasse– a fost montata doua panouri publicitare imense cu micuta torineza.
In fapt, este vorba despre doua panouri grafice interactive, fiecare avand o suprafata de 288 m², care invita trecatorii si nu numai sa trimita SMS-uri cu textul "Fiat 500" la un anumit numar care sunt imediat afisate pe banda electronice a panourilor, lunga de 20 metri. In acelasi timp, mesajele pot fi citite ?i online pe site-ul www.500wantsyou.com.
Aceasta senzationala campanie outdoor realizata in inima Berlinului a fost creata de Fiat impreuna cu expertii in comunicare Carat Wiesbaden si agentia Magic Touch din Hamburg.
Este cea de-a doua initiativa germana de acest gen, dupa ce, în luna ianuarie, doua modele Fiat 500 de culoarea "pearl white", sustinute de o platforma mobila, au strabatut zilnic cele 170 de statii ale metroului berlinez.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania