Cand vine vorba de
FIAT,
Alfa Romeo si
Ferrari, inginerii de la
Novitec cauta intotdeauna sa gaseasca o solutie pentru a imbunatati unele modele la capitolul performanta si exclusivitate.
Chiar daca este vorba despre Masina Anului,
tunerul german a tinut totusi sa-si puna amprenta si pe noul
FIAT 500. Astfel,
Novitec a umblat sub capota si a ridicat
motorul 1.3 JTD de la 70 CP cat are versiunea de serie, la 83 CP, ceea ce a facut ca sprintul 0-100 km/h sa se realizeze acum in 11,9 secunde si sa creasca viteza de varf la 165 km/h. Toate acestea au fost posibile gratie unui modul de control care costa doar 335 de euro.
De asemenea,
propulsorul pe
benzina de 1,4 litri si
16 valve a fost dotat cu un
supercharger, ceea ce a sporit puterea la 131 CP si cuplul maxim de la 131 Nm la 172 Nm. In urma modificarilor la care a fost supus,
FIAT 500 demareaza de la 0 la 100 km/h in doar 8,8 secunde si atinge o viteza de top de 198 km/h.
Cei de la
Novitec au montat pe micuta torineza si o
evacuare sport cromata cu una sau cu doua tevi de esapament, un
spoiler fata mai coborat care include noi prize de aer,
jante cu spite de 16 sau 17 inch, care pot fi "imbracate" cu
pneuri de pana la 215/35 R17 atat pe fata, cat si pe spate, precum si
suspensii modificate care sa se "pupe" cu toate acestea.
In ceea ce priveste
suspensiile, exista doua optiuni:
suspensii sport combinate cu
amortizoare de serie sau un set de
suspensii sport adjustabile care pot cobori masina de la 30 pana la 80 mm.
Pentru galerie foto completa dati click pe prima poza sau
click aici.