rss

Festivalul de arta & muzica Coachella Valley 2022: BMW Group colaboreaza cu Doja Cat, artist castigator al premiului Grammy, si extinde lista de colaboratori inspirationali

  1. 09/04/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    Dupa doua pauze legate de pandemie si pentru a patra oara consecutiv, BMW Group foloseste Festivalul de muzica si arta Coachella Valley ca platforma pentru a prezenta mobilitatea electrica si modelele sale electrice BMW iX si i4. Mai mult ca niciodata, festivalul reprezinta un amestec unic de extravaganta, bucurie pura si o constientizare puternica a provocarilor socio-ecologice ale vremurilor noastre. Inspira si fii inspirat este motto-ul BMW pentru cele doua weekenduri de festival din perioada 15-24 aprilie 2022. Pentru Stefan Ponikva, director de comunicare si experienta de brand, Coachella este un eveniment ideal pentru a prezenta marca si cele doua modele electrice BMW iX si i4:
    "Sunt foarte incantat de revenirea Coachella. Nevoia de experiente emotionale este la fel de importanta pentru marci, precum este pentru oameni. Coachella intruchipeaza amestecul perfect de inspiratie, inovatie si accent pe dezvoltare durabila. Acest lucru se potriveste perfect cu valorile si obiectivele marcii BMW si este ceea ce s-a dovedit decisiv pentru reinnoirea angajamentului nostru. Anul acesta ne proiectam comunicarile cu artista Doja Cat - ea ne-a inspirat cu adevarat prin ideile si creativitatea ei."
    Fiind unul dintre cei mai influenti artisti ai vremurilor noastre si castigatoare a premiului Grammy, Doja Cat este noua completare fascinanta a unei liste remarcabile de creatori care sustin BMW cu impulsuri noi - in timpul Festivalului Coachella si dincolo de acesta.
    Inspira in loc sa convinga
    De la lansarea campaniei #RoadtoCoachella in 2017, obiectivul a fost de a gasi artisti cu care sa fim parteneri si sa cocream, implicand participantii Coachella intr-un mod autentic, creand in acelasi timp o relatie naturala intre festival si BMW i. Dupa colaborarea cu Hans Zimmer, trupa de rock alternativ Portugal, The Man si superstarul global Khalid, BMW revine in desert in 2022 cu cel mai influent artist de astazi, Doja Cat.
    Pentru Doja Cat, Coachella inseamna a crea ceva de impact. "Showul pe care il pregatesc pentru Coachella defineste tot ceea ce am facut din prima zi. Nu imi place niciodata sa fac acelasi lucru iar si iar, vreau sa imbratisez acest lucru in loc sa fug de el", spune ea. "BMW este un brand emblematic si sunt onorata sa lucrez cu el. Fii atent la Coachella pentru cateva calatorii inspirate de Doja." Succesul ei ii da dreptate: nominalizata la numeroase premii muzicale, ea inspira peste 20 de milioane de urmaritori pe Instagram cu stilul expresiv si personalitatea autentica. Ea intruchipeaza in mod convingator diversitatea, egalitatea, creativitatea - si esenta marcii BMW: Joy.
    Cum sa cream lucruri impreuna pentru a fi benefic pentru toata lumea
    Campania BMW Coachella 2022 prezinta continut original, cu imagini exclusive din culisele Road to Coachella al Doja Cat si ale repetitiilor ei. Designul BMW iX personalizat, inspirat de albumul ei nominalizat la Grammy - Planet Her -, este unul dintre punctele de atractie. Pentru aceasta opera de arta unica, Doja Cat a facut echipa cu unul dintre cei mai renumiti fotografi din lume, David LaChapelle, si cu directorul de creatie Brett Alan Nelson. Colaborarea creativa cu alti designeri este, de asemenea, abordarea celorlalti 20 de ambasadori BMW, inclusiv Nyjah Huston (de 13 ori medaliat cu aur la X Games si vedeta olimpica a skateboardingului), Riccardo Simonetti (actor german, activist LGBTI si autor de bestseller) si Tremaine Emory (respectat designer de moda din SUA).
    Sustinuti de o flota de modele electrice BMW iX si i4, acestia vor transmite atmosfera plina de bucurie a Coachella 2022 diversilor lor urmaritori din lumea intreaga - cel mai probabil, precum organizatorii creativi ai festivalului, intr-un mod inspirational pentru a incuraja regandirea dezvoltarii durabile si a mobilitatii. Urmareste-ne: hashtag #roadtocoachella.
    Despre Doja Cat
    Artista Doja Cat, nominalizata de 11 ori la Grammy si castigatoare a premiului Grammy, a facut primul ei upload pe Soundcloud in 2013, la doar 16 ani. Dupa ce a crescut in zona metropolitana Los Angeles, ea si-a dezvoltat talentul pentru muzica studiind pianul si dansul in copilarie si ascultand artisti precum Busta Rhymes, Erykah Badu, Nicki Minaj, Drake si multi altii. Curand, ea a trecut de la obsesia pentru Catwoman (versiunea Halle Berry) la evolutii pe YouTube. Talentul in devenire a invatat singura logica si cum sa compuna pe un controler midi. Dupa ce a semnat cu Kemosabe/RCA in 2014, ea si-a lansat EP-ul Purrr!, dupa care a urmat albumul ei de debut, Amala, in primavara anului 2018 - lansarea din august 2018 a "Mooo!" a fost cea care a catapultat-o in mainstream si a fost intampinata cu elogii.
    Albumul nominalizat la GRAMMY al lui Doja Cat, Planet Her, a aparut in iunie 2021 si a dominat topurile, debutand pe locul 1 in topul Billboard Top R&B Albums si pe locul 2 in Billboard Top 200 si Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums, fiind cel mai bun debut si pe cea mai inalta pozitie din cariera. Cuprinzand o gama larga de genuri, Planet Her a generat, de asemenea, cele mai mari fluxuri Spotify in prima zi pentru un album al unei femei rapper, a fost cel mai bun album pop la lansare, pe baza consumului, conform datelor MRC si marcheaza atat cel mai mare debut pentru rapper feminin, cat si R&B feminin din 2021. Nominalizat la GRAMMY, "Kiss Me More" feat. SZA - single-ul principal de pe Planet Her, este certificat cu platina de catre RIAA si a ajuns pe locul 1 in Top 40 si Rhythm radio cu peste 2,8 miliarde de streamuri in intreaga lume. Recent, Doja Cat a devenit primul rapper care a avut trei piese in Top 10 in Top 40 Radio. Printre altele, Doja a primit 5 AMA, 3 MTVVMA, 3 BMI Awards, 2 MTV EMA, 1 Billboard Music Award si 1 NAACP Image Award, impreuna cu nenumarate nominalizari, inclusiv 11 premii GRAMMY.

    Vizualizari: 631