© 2025 Auto.ro
		
		Dupa primul test facut luni, cu F60, la Mugello,Italia, Ferrari si-a dat seama ca trebuie sa mai faca niste retusuri masinii pentru a rezolva problemele tehnice aparute.
Scuderia Ferrari a fost prima care a dezvaluit monopostul pentru sezonul 2009 si astfel au testat pentru prima data noul sistem KERS.
Insa ,dupa cum era de asteptat avand in vedere noul design atat de diferit, la primul test au aparut probleme la partea mecanica, fapt care i-a impiedicat sa aiba o zi de teste completa.
Dupa primele tururi facute in cursul diminetii, Massa a fost nevoit sa stea pe margine pentru cateva ore inainte ca masina sa se poata intoarce pe circuit, la amiaza. La final s-au contabilizat aproximativ 100 km.
Ferrari trebuie sa se asigure ca remediaza toate neajunsurile pana la urmatoarele teste ce vor avea loc saptamana urmatoare la Portimao, in Portugalia, cand vor alerga alaturi de F60 si noile monoposturi de la Toyota, Renault, McLaren si Williams.
Scuderia a confirmat ca marti echipa de ingineri si-a petrecut toata ziua in sedinte, analizand toate datele stranse in urma testelor de luni, astfel incat viitoare probleme mecanice sa fie evitate.
La sedinte a participat si presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, care n-a reusit sa ajunga la Mugello luni, fiind retinut la Roma cu alte probleme. 
Directorul echipei, Stefano Domenicali spunea luni: “ Prezentarea de azi este foarte importanta pentru noi, fiind prima serie de teste pe un circuit. Imi imaginez ca vor exista probleme, cele specifice unui circuit ,pe care va trebui sa le rezolvam. Primul nostru obiectiv este sa avem o masina sigura, siguranta care a cantarit foarte mult in sezonul trecut.”
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania