© 2025 Auto.ro
Ferrari este una din putinele marci auto de pe aceasta planeta care nu are nevoie de publicitate, insa asta nu a oprit-o sa inventeze un superlativ pentru “senzational” in momentul in care a lansat F430 Scuderia.
Pentru cine credea ca mai mult de-atat nu se poate – fi gata de asta: din cate se aude, italienii lucreaza de zor la un Spider Scuderia...
Masina va fi produsa, spun sursele de informare, intr-o serie limitata la 300 de unitati conform unei retete deja cunoscute: tot ceea ce adauga inutil kilograme la masa proprie va fi inlaturat, pe lista neagra urmand a fi trecute componente precum radio-CD-ul si chiar carpetele.
In final, va rezulta o cura de slabire de cateva zeci de kg... ce va fi anulata de elementele de rigidizare menite sa suplineasca lipsa plafonului.
Incepe sa semene cu un “du-te – vino” fara sens, nu? Corect, dar Ferrari salveaza situatia cu motorul V8 de 4,3 litri, ce mai mult ca sigur va dezvolta aceiasi 510 CP ca si versiunea coupe.
Si chiar daca nu o facea – chiar credeti ca poate exista un Ferrari care sa devina subiectul unei lichidari de stoc?
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania