rss

Fast & Furious

  1. 07/12/2006
    Vezi toate fotografiile (2)
    Data trecuta cand a fost pe la SEMA, Volvo a facut senzatie cu un XC70 mai pregatit pentru off-road decat Mars Rover. De data aceasta, C30 are misiunea sa devina regele asfaltului...
    Nu trebuie sa te apropii prea mult de compacta galben-albastra pentru a-ti da seama intr-o clipita ca acesta nu este C30-ul cu care, sa fim seriosi, nici nu ai apucat bine sa te obisnuiesti. Este naucitor, spectaculos, de neinteles si foarte, foarte rapid, lucruri pe care nu le astepti de la o firma dedicata break-urilor si mamicilor care le conduc catre si de la scoala.

    Combinatia turbina-compresor este devastatoare pentru orice competitie: de la 218 CP si 320 Nm cat produce in versiunea de serie, propulsorul de 2,5 litri turbo scoate acum 384 CP la 7.200 rpm si un gigantic cuplu maxim de 553 Nm, la doar 2.200 rpm. Cuplat la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, este de asteptat nu numai sa te duca pe culmi ale entuziasmului neatinse anterior, ci si sa te lase fara prieteni prin vecini, sistemul de evacuare similar cu cel al masinilor de curse promitand sa fie extrem de darnic cu decibelii.

    Ceva mai jos, vei constata prezenta unei suspensii ajustabile pe un interval de 50 mm, semnata de KW, a unor amortizoare reglabile pe 12 pozitii si a unei bare de torsiune special preparata de IPD pentru a indrepta caracterul masinii cu preponderenta catre supravirare. Totusi, un Volvo ramane un Volvo, astfel incat tunerul a fost obligat sa modifice masina fara a afecta calitatile referitoare la siguranta celui de la volan si a eventualilor pasageri. Astfel, masina este echipata cu celebrul sistem IC (airbag-ul de tip cortina ce se umfla de-a lungul geamurilor laterale), airbag-uri dual-stage, centuri de siguranta pretensionate pentru toate locurile si pedale rabatabile. Cu sau fara ele, daca Fast and Furios 4 se va turna in Suedia, asta va conduce Vin Diesel...
    Vizualizari: 1007