© 2025 Auto.ro
		
		
Cel mai mic model Toyota a fost dezvoltat pe o platforma tehnica complet noua, ceea ce inseamna ca japonezii au investit multi bani in acest adversar al lui Smart ForTwo cu, eh, 3+1 locuri. 
Ca urmare, nu trebuie sa va mire daca numarul unu mondial va cauta, in anii urmatori, sa dilueze costurile aferente lui iQ cu mai multe versiuni de caroserie, una dintre acestea urmand a fi, se pare, un cabrio.
Potrivit zvonurilor, vom vedea mica decapotabila sub forma de concept la Salonul Auto de la Tokio in 2009, urmand ca, la scurt timp dupa aceea, sa facem cunostinta cu versiunea de serie. 
Natural, daca va primi unda verde, iQ roadster va beneficia de aceeasi gama de motoare ca si ruda sa acoperita – respectiv doua motoare pe benzina si unul diesel –, oricare din ele suficient de eficiente si economice incat sa il transforme intr-unul dintre cele mai ecologice vehicule “conventionale” de pe piata.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania