© 2025 Auto.ro
Gama fabricantului de masini supersport din Sant'Agata contine actualmente numai modele cu tractiune integrala insa, daca este sa dam crezare celor spuse de presedintele Stephan Winkelmann (si nu vedem de ce nu am face-o), compania pe care o conduce va lansa la anul si doi bolizi cu tractiune spate.
Numele lor? Evident, Murcielago LP640-2 si Gallardo LP560-2.
Asadar, vom avea de-a face cu doua masini similare cu cele actuale, singura diferenta notabila constand in faptul ca rotile anterioare nu vor primi nici macar un Nm. Pe Murciealgo LP640-2, marele V12 de 6,5 litri va dezvolta tot 640 CP, in timp ce clientii mezinului Gallardo LP560-2 se vor multumi - ati ghicit - cu 560 CP.
Gratie indepartarii masivului sistem de tractiune integrala, cele doua "rachete sol-sol" ale lui Lambo vor castiga avea mase proprii substantial mai mici, astfel incat ne asteptam ca Gallardo, spre exemplu, sa ii fie fatal rivalului Ferrari F430 Scuderia.
Pentru a vedea asta, va trebui totusi sa asteptam pana spre finalul lui 2009.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania