Vezi toate fotografiile (1)
Pilotii din
Formula 1 tin la silueta mai mult decat manechinele de pe podiumurile de prezentare de moda. Nu este o gluma, este un fapt devenit realitate odata cu aparitia sistemului
KERS, dispozitiv care creste greutatea
monoposturilor. Iar cum in
F1 masinile, cu pilot cu tot, nu au voie sa depaseasca 605 kg, iar
KERS adauga un surplus de 25-40 kg la greutatea deja existenta, poate intelegeti la ce ma refer.
Nico Rosberg este unul dintre cei mai nemultumiti piloti atunci cand vine vorba despre kilograme, pentru ca, spune el, pilotii mai corpolenti vor fi dezavantajati din start. "Am fost nevoit sa slabesc. Chiar si de Craciun am contabilizat caloriile. Consider ca regula greutatii maxime nu este corecta, pentru ca pilotii masivi sunt dezavantajati si ar trebui sa discutam urgent aceasta problema in cadrul
GPDA (asociatia pilotilor - nr)", a declarat germanul.
In opinia tanarului de 23 de ani, ar trebui sa se tina cont de greutatea fiecarui pilot in parte si in functie de aceasta sa fie fixata o greutate limita variabila.
Pana acum
Rubens Barrichello,
Kimi Raikkonen si
Fernando Alonso au facut eforturi pentru a da jos cateva kilograme, insa
Robert Kubica, cu ai sai 185 cm inaltime, are ceva probleme. Polonezul a slabit si el, ajungand la mai putin de 70 kilograme, dar s-a oprit de teama sa nu se imbolnaveasca sau sa piarda din forta musculara.
Rosberg nu este nici el tocmai usor, masurand 178 cm si aproximativ 70 kilograme. Cei mai linistiti sunt scunzii
Nick Heidfeld si
Felipe Massa, care cantaresc sub 60 kg si isi pot permite sa bea in continuare si altceva decat apa plata cu lamaie. Pentru ceilalti, pana si gustatul sampaniei pe podiumul de premiere ar putea deveni o problema...