© 2025 Auto.ro
		
		Se pare ca la runda a treia, cea de la Bahrein, cei de la Ferrari vor folosi o solutie radicala pentru partea frontala a monopostului F2008. S-a tot vorbit in pre-sezon ca aceasta inovatie aerodinamica ar consta intr-o deschidere pe partea superioara a nasului, aproximativ pe unde se afla acum logo-ul Bridgestone.
"Functia ei este probabil sa foloseasca mai bine partea centrala a eleronului fata", este de parere Geoff Willis, directorul tehnic de la Red Bull. Conform cotidianului spaniol As, acest nas radical va debuta la Bahrein sau, daca nu, atunci cu siguranta in a patra etapa, cea de la Barcelona.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania