© 2025 Auto.ro
Abandonul lui Felipe Massa din Malaezia, cand rula in pozitia a doua in spatele coechipierului sau Kimi Raikkonen, a fost rezultatul unei greseli de pilotaj, iar brazilianul si-a recunoscut vina.
"In turul 31 am atins bordurile la iesirea din virajul 6 si le-am atins destul de tare", a recunoscut pilotul Ferrari. "Am pierdut apoi spatele masinii in urmatorul viraj. Trebuie sa verificam daca suspensia nu a avut de suferit dupa acel impact cu bordurile. Este pacat, pentru ca am fi putut obtine o dubla", a spus Massa.
Greseala lui Massa i-a costat pe cei de la Ferrari o dubla importanta, care ar fi venit dupa startul dezatruos de sezon de la Melbourne. Insa, Stefano Domenicali, noul director al echipei, a pus abandonul pilotului sau si pe seama ghinionului.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania